Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ბექა ხოფერია ახალ სიყვარულზე და მომავალზე
loading...

ბექა ხოფერია ახალ სიყვარულზე და მომავალზე

თარიღი: 5-06-2015, 08:34,
თიკას ყოფილი ქმრი, ბექა ხოფერია ახალი სიყვარულის შესახებ ღიად საუბრობს

ბექა ხოფერია ახალ სიყვარულზე და მომავალზე


ბექა ხოფერია ახალ სიყვარულზე და მომავალზე


ბექა ხოფერია ახალ სიყვარულზე და მომავალზე




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • თიკა ჯამბურიას ყოფილი მეუღლე ასირიელ გოგონაზე ქორწინდება
  • „უკვე ვეღარ ვხვდები რა ხდება“ - თიკა ჯამბურია ყოფილ ქმარზე
  • ეკა ხოფერია:თქვენზე არ მომისმენია არცერთი სკანდალი, გამომრჩა რამე? - დები ქ ...
  • თიკა ჯამბურიას "ცეკვავენ ვარსკვლავბში" ბექა ხოფერია უგულშემატკივრებს
  • თიკა ჯამბურიას ყოფილი ქმრის, ბექა ხოფერიას ახალი რჩეული (+ფოტოები)
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    გუშინ, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    გუშინ, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
    15-05-2018, 13:08
    „პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)