Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ,,თუ გინდათ, რომ მიხილოთ..." - რას ითხოვს ჯაბა ქარსელაძე

,,თუ გინდათ, რომ მიხილოთ..." - რას ითხოვს ჯაბა ქარსელაძე

თარიღი: 11-02-2015, 10:40,
"თუ გინდათ, რომ მიხილოთ..." - რას ითხოვს ჯაბა ქარსელაძე

ჯაბა ქარსელაძე: „ეს უკვე დიდი წარმტებაა, რომ 4 წარმატებულ ადამიანში მოვხვდი!"

"ავსტრალიის ერთ-ერთმა ჟურნალმა საუკეთესო ოთხეულში როგორც მომღერალი-მოდელი დამასახელა" - წერს ქართველი მომღერალი ჯაბა ქარსელაძ სოციალურ ქსელში და ქართველ თაყვანისმცემლებს შემდეგი თხოვნით მიმართავს: „და თუ გინდათ რომ ამ ჟურანლის პირველ გვერდზე მიხილოთ საქართველოს სახელით, მაშინ უნდა გახსნათ მითითებული ლინკი და მომცეთ ხმა! ეს უკვე დიდი წარმტებაა, რომ 4 წარმატებულ ადამიანში მოვხვდი!”

წყარო: newposts.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • სად მიიწვიეს ჯაბა ქარსელაძე და რა სიურპრიზს ჰპირდება საქართველოს?
  • ჯაბა სიხარულიძე ია ფარულავას: „როცა დაგპატიჟე, "ალიოოოოოოოო"-ს გარეშე დავ ...
  • ჯაბა ბოჯგუას დასახმარებლად ნათელა მაჭავარიანმა პრემიიდან თანხა გადარიცხა
  • ჯაბა ბოჯგუას სიცოცხლის გზა... რა სჭირს სინამდვილეში ჯაბა ბოჯგუას
  • რას ვერ პატიობს ნინი ქარსელაძე ირმა ნადირაშვილს?

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 12:14
    გამოქვეყნდა ქერჩის კოლეჯის ხოცვა-ჟლეტის კადრები +18
    17-10-2018, 12:35
    დამტვრეული ხელები, სიგარეტის ნამწვავი და მოგლეჯილი თმა - 24 წლის სოფო წიკლაური წამების დეტალები (ვიდეო)
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა