Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”
loading...

ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”

თარიღი: 22-12-2014, 10:18,
ნინი ქარსელაძე ინგა გრიგოლიას შოუში გამართულ დებატებს ეხმიანება, სადაც ითქვა, რომ მომღერალთა ჯგუფი ვერ მოხვდა საახალწლო კონცერტზე, მათ ნაწილს კი რეგიონებში კონცერტის ჩატარება არ სურს.

ნინი ქარსელაძე: - ცენტრალურ კონცერტზე ვერ მოხვდნენ ნანი ბრეგვაძე, ლელა წურწუმია, ლიზა ბაგრატიონი, ნატო მეტონიძე, აჩიკო მეფარიძე. თურმე გასაკვირია, რომ ეს ხალხი უარს ამბობს რეგიონებში სიმღერაზე. სირცხვილი, გულდასაწყვეტი და გასაკვირი ის არის, რომ ეს ხალხი ვერ მოხვდა ცენტრალურზე და არა ის, რომ უარს ამბობენ რეგიონებში სიმღერაზე!!! სირცხვილია, რომ ვიღაც არაპროფესიონალი მორალს უკითხავს იმ ადამიანებს, ვინც ამ საქმეს (სიმღერას) მიუძღვნა მთელი მისი ცხოვრება!!! მრცხვენია.

წყარო: Primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
23-03-2018, 08:04
"ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
17-03-2018, 17:05
როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
13-03-2018, 11:14
„ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 08:51
“დედა, მამა, წამიყვანეთ სახლში” – 11 წლის ბავშვი ოჯახში დაბრუნებას ითხოვს
16-04-2018, 17:19
9 შვილი სხვადასხვა ქალებისგან - თამაზ ელიზბარაშვილის პირადი ცხოვრება
15-04-2018, 11:40
სანდრო სანაია “რუსთავი 2”-ის დილის ეთერის წამყვანი გახდა
14-04-2018, 16:38
შექმნეს სამაჯური, რომელიც ადამიანს მოძალადისგან დაიცავს
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
14-04-2018, 16:17
ბარნოვის ქუჩაზე მკვლელობაში ბრალდებული დაკავების ვიდეოკადრები
13-04-2018, 08:52
“ჟანგბადის ბოთლი ვერ დაუდგეს, კაცი მოკლეს, ბრმები არ ვართ”: თვითმხილველები თვითმფრინავში კაცის გარდაცვალების დეტალებს ამბობენ (ვიდეო)