Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”
loading...

ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”

თარიღი: 22-12-2014, 10:18,
ნინი ქარსელაძე ინგა გრიგოლიას შოუში გამართულ დებატებს ეხმიანება, სადაც ითქვა, რომ მომღერალთა ჯგუფი ვერ მოხვდა საახალწლო კონცერტზე, მათ ნაწილს კი რეგიონებში კონცერტის ჩატარება არ სურს.

ნინი ქარსელაძე: - ცენტრალურ კონცერტზე ვერ მოხვდნენ ნანი ბრეგვაძე, ლელა წურწუმია, ლიზა ბაგრატიონი, ნატო მეტონიძე, აჩიკო მეფარიძე. თურმე გასაკვირია, რომ ეს ხალხი უარს ამბობს რეგიონებში სიმღერაზე. სირცხვილი, გულდასაწყვეტი და გასაკვირი ის არის, რომ ეს ხალხი ვერ მოხვდა ცენტრალურზე და არა ის, რომ უარს ამბობენ რეგიონებში სიმღერაზე!!! სირცხვილია, რომ ვიღაც არაპროფესიონალი მორალს უკითხავს იმ ადამიანებს, ვინც ამ საქმეს (სიმღერას) მიუძღვნა მთელი მისი ცხოვრება!!! მრცხვენია.

წყარო: Primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
16-01-2018, 15:10
ისტორია, რომელსაც არასოდეს დაივიწყებენ - კატამ სანაგვეზე გადაგდებული ბავშვი გაყინვისგან იხსნა (ფოტოები)
11-01-2018, 19:25
ხელახლა ნაპოვნი „დაკარგული“ სიყვარულის ამბავი
25-12-2017, 15:50
ახალ წელს "პუდელის" ვარცხნილობით უნდა შეხვდეთ - რჩევები ასტროლოგებისგან
23-12-2017, 16:48
კურტ რასელმა და გოლდი ჰოუნმა საშობაო საჩუქრები შეიძინეს
23-12-2017, 16:44
კაბა, რომელიც მეგან მარკლის ნიშნობის ფოტოებზე აცვია, 75 000 დოლარი ღირს (ფოტოები)
17-12-2017, 15:49
68 წლის რიჩარდ გირი და 34 წლის ალეჰანდრა სილვა დაინიშნენ (ფოტო)
17-12-2017, 15:18
დაღუპული სპეცრაზმელის ოჯახს ბინა აჩუქეს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:54
"ჭირს წაუღია ფულიც და სხვა ყველაფერი" - ლეგენდარული დავით სოკოლოვი მოხუცთა თავშესაფარში ცხოვრობს
გუშინ, 15:59
გიორგი გეგელაშვილი: „რა სიმპტომებით ვლინდება შფოთვითი აშლილობა და როგორ დავამარცხოთ ის“
გუშინ, 15:50
ჭამს ტკბილეულს და კარადიდან ტანსაცმელს ყრის, მხოლოდ სამხედრო ფორმა მიაქვს - უჩინარი ქურდი სოფელ ახალშენში
16-01-2018, 15:13
შოკისმომგვრელი კადრები მიანმარიდან- რატომ ჩააყოლეს ქალი საფლავში გარდაცვლილ ქმარს?
11-01-2018, 19:21
სოციალურ ქსელში გავრცელდა ვიდეო, რომელსაც 62 მილიონი ნახვა და 1 294 045 გაზიარება აქვს (ვიდეო)
11-01-2018, 15:09
ვიდეოთამაშ CIVILIZATION-ს თამარ მეფის პერსონაჟი დაემატა
11-01-2018, 15:06
Securite Routiere: ჩაეჭიდე სიცოცხლეს! (ემოციური ვიდეორგოლი)