Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”

ნინი ქარსელაძე – “სირცხვილია, რომ ნანი, ლელა და ლიზა ვერ მოხვდნენ კონცერტზე”

თარიღი: 22-12-2014, 10:18,
ნინი ქარსელაძე ინგა გრიგოლიას შოუში გამართულ დებატებს ეხმიანება, სადაც ითქვა, რომ მომღერალთა ჯგუფი ვერ მოხვდა საახალწლო კონცერტზე, მათ ნაწილს კი რეგიონებში კონცერტის ჩატარება არ სურს.

ნინი ქარსელაძე: - ცენტრალურ კონცერტზე ვერ მოხვდნენ ნანი ბრეგვაძე, ლელა წურწუმია, ლიზა ბაგრატიონი, ნატო მეტონიძე, აჩიკო მეფარიძე. თურმე გასაკვირია, რომ ეს ხალხი უარს ამბობს რეგიონებში სიმღერაზე. სირცხვილი, გულდასაწყვეტი და გასაკვირი ის არის, რომ ეს ხალხი ვერ მოხვდა ცენტრალურზე და არა ის, რომ უარს ამბობენ რეგიონებში სიმღერაზე!!! სირცხვილია, რომ ვიღაც არაპროფესიონალი მორალს უკითხავს იმ ადამიანებს, ვინც ამ საქმეს (სიმღერას) მიუძღვნა მთელი მისი ცხოვრება!!! მრცხვენია.

წყარო: Primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
12-10-2018, 12:59
ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
9-10-2018, 20:48
"ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
7-10-2018, 20:43
" შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
7-10-2018, 19:45
"მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
2-10-2018, 19:47
,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"