Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნანუკა ჟორჟოლიანი: მანანა კობახიძე ავი ცუგასავით ყეფს
loading...

ნანუკა ჟორჟოლიანი: მანანა კობახიძე ავი ცუგასავით ყეფს

თარიღი: 10-12-2014, 11:31,
ნანუკა ჟორჟოლიანი: მანანა კობახიძე ავი ცუგასავით ყეფს

ნანუკა ჟორჟოლიანის მოურიდებელი გამონათქვამები უკვე არავისთვის სიახლე არ არის.

ამჯერად ტელეწამყვანი პარლამენტის ვიცე-სპიკერ მანანა კობახიძეს გადასწვდა და ფეისბუქში ასეთი პოსტი მიუძღვნა:

”მანანა კობახიძე ავი ცუგასავით რომ ყეფს ნეტავ ეგეც რუსთავი 2 ის ბრალია?! :) უთხარით ამ ქალს რომ ცუდი შესახედია. მოყვარე მე ასეთი ვიცი :)”

წყარო: sana.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
გუშინ, 12:04
მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

ვიდეო კოლაჟი
22-09-2017, 11:59
„წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
22-09-2017, 08:32
ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
20-09-2017, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს