Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ანრი ჯოხაძის ბოდიში ამალია ჯიბლაძეს - ვიდეო კადრები
loading...

ანრი ჯოხაძის ბოდიში ამალია ჯიბლაძეს - ვიდეო კადრები

თარიღი: 30-10-2014, 11:53,
„ალბათ ძალიან ეწყინა და ვნერვიულობ ვეცდები ჩემი საქციელი ასე გამოვასწორო", - განაცხადა ანრი ჯოხაძემ.

მომღერალი ბოდიშის მოსახდელად ტელეკომპანია რუსთავი 2 ში იმყოფებოდა. მან „ნიჭიერის" მონაწილეს ყვავილების თაიგული აჩუქა და მოუბოდიშა. 

ანრი ჯოხაძემ სოციალურ ქსელში ამალია ჯიბლაძის ვიდეო გაიზიარა და გამოთქვა ეჭვი, რომ "ნიჭიერის" მონაწილე ფონოგრამით მღეროდა. 

ამ თემასთან დაკავშირებით თქვენი აზრი შეგიძლიათ გამოხატოთ "რუსთავი 2"-ის გამოკითხვაში. უპასუხეთ კითხვას: - თქვენი აზრით, თქვენი აზრით, პროექტ "ნიჭიერში" ამალია ჯიბლაძემ იმღერა ცოცხლად, თუ ფონოგრამით? 

 წყარო: rustavi2.com







კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
გუშინ, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
გუშინ, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)