Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » შორენა ნინას გადაცემაში?

შორენა ნინას გადაცემაში?

თარიღი: 18-09-2014, 13:37,
ნინა ახალ საკაბელო არხზე - "მარაოზე" გადაცემა "გარდერობს" წაიყვანს.  ის თავს ტელე წამყვანის ამპლუაში პირველად ცდის. როგორც ამ ფოტოზე ჩანს, ნინას ერთ-ერთი რესპონდენტი შორენა ბეგაშვილიც შეიძლება იყოს. ნინა შორენას გარდერობითა და კოსმეტიკური საშუალებებით დაინტერესდა. რაც შეეხება თავად ბეგაშვილს, ის „ჭირვეულის მორჯულების" წამყვანი იქნება. ერთი კვირით ის ცნობილი მამაკაცის „მეუღლე ხდება." ჩვენ ვუყურებთ წყვილის ყოველდღიურ ყოფას, როგორ მიდიან მარკეტში, როგორ აუთოებენ სამოსს, ამზადებენ სადილს (ყველაფერი ინტიმის გარეშე)... ცნობილ მამაკაცს ცოლად ყველასთვის საოცნებო ქალი მოჰყავს და ჩვენ ვნახულობთ, როგორი ცოლია შორენა რეალურად. კვირის ბოლოს კი ბეგაშვილს გამოაქვს ვერდიქტი, ესა თუ ის მამაკაცი რამდენად კარგი ქმარი იქნება.

წყარო: primetimenews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • შორენა ბეგაშვილი ერთ-ერთი კვირით ცნობილი მამაკაცების ცოლი ხდება
  • რა გადაცემა მიჰყავთ ნინას და გიორგი ვარდოსანიძეს?
  • არხი, რომელზეც შოუებს შორენა ბეგაშვილი, ნინა წკრიალაშვილი, ნუკი კოშკელიშვილ ...
  • რომელ ცნობილ სახეებს ვიხილავთ ახალი არხის „მარაო რუსთავი 2“ წამყვანებად
  • შორენა ბეგაშვილის ქალიშვილი, ევა ბარბაქაძე სოციალურ ქსელში თამამ ფოტოებს ავ ...

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
    12-10-2018, 12:59
    ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
    9-10-2018, 20:48
    "ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
    7-10-2018, 20:43
    " შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
    7-10-2018, 19:45
    "მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    2-10-2018, 19:47
    ,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"