Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?

რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?

თარიღი: 8-07-2014, 14:36,
რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?

იქს ფაქტორის გამარჯვებული თორნიკე ყიფიანი, მადლობას ფეისბუქის საშუალებითაც იხდის.

„მადლობა მადლობა მადლობააააააააააააააა... ყველას უღრმეს მადლობას გიხდით. ვერ წარმოიდგენთ როგორ გამაბედნიერეთ, მიუხედავად იმისა რომ არ მეტყობა ძალიან ძალიან ძალიან გახარებული ვარ, არც ვიცი რა დავწერო, ძალიან ბევრი რამის თქმა მინდა, მაგრამ ვერ ვახერხებ ღმერთმა დაგლოცოთ და გაგახაროთ !!! მიყვარხართ „ - წერს ყიფიანი საკუთარ ფეისბუქ გვერდზე.

წყარო: droni.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
12-10-2018, 12:59
ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
9-10-2018, 20:48
"ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
7-10-2018, 20:43
" შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
7-10-2018, 19:45
"მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
2-10-2018, 19:47
,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"