Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?
loading...

რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?

თარიღი: 8-07-2014, 14:36,
რას წერს თორნიკე ყიფიანი იქს ფაქტორში გამარჯვების შემდეგ?

იქს ფაქტორის გამარჯვებული თორნიკე ყიფიანი, მადლობას ფეისბუქის საშუალებითაც იხდის.

„მადლობა მადლობა მადლობააააააააააააააა... ყველას უღრმეს მადლობას გიხდით. ვერ წარმოიდგენთ როგორ გამაბედნიერეთ, მიუხედავად იმისა რომ არ მეტყობა ძალიან ძალიან ძალიან გახარებული ვარ, არც ვიცი რა დავწერო, ძალიან ბევრი რამის თქმა მინდა, მაგრამ ვერ ვახერხებ ღმერთმა დაგლოცოთ და გაგახაროთ !!! მიყვარხართ „ - წერს ყიფიანი საკუთარ ფეისბუქ გვერდზე.

წყარო: droni.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
16-01-2018, 15:10
ისტორია, რომელსაც არასოდეს დაივიწყებენ - კატამ სანაგვეზე გადაგდებული ბავშვი გაყინვისგან იხსნა (ფოტოები)
11-01-2018, 19:25
ხელახლა ნაპოვნი „დაკარგული“ სიყვარულის ამბავი
25-12-2017, 15:50
ახალ წელს "პუდელის" ვარცხნილობით უნდა შეხვდეთ - რჩევები ასტროლოგებისგან
23-12-2017, 16:48
კურტ რასელმა და გოლდი ჰოუნმა საშობაო საჩუქრები შეიძინეს
23-12-2017, 16:44
კაბა, რომელიც მეგან მარკლის ნიშნობის ფოტოებზე აცვია, 75 000 დოლარი ღირს (ფოტოები)
17-12-2017, 15:49
68 წლის რიჩარდ გირი და 34 წლის ალეჰანდრა სილვა დაინიშნენ (ფოტო)
17-12-2017, 15:18
დაღუპული სპეცრაზმელის ოჯახს ბინა აჩუქეს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:54
"ჭირს წაუღია ფულიც და სხვა ყველაფერი" - ლეგენდარული დავით სოკოლოვი მოხუცთა თავშესაფარში ცხოვრობს
გუშინ, 15:59
გიორგი გეგელაშვილი: „რა სიმპტომებით ვლინდება შფოთვითი აშლილობა და როგორ დავამარცხოთ ის“
გუშინ, 15:50
ჭამს ტკბილეულს და კარადიდან ტანსაცმელს ყრის, მხოლოდ სამხედრო ფორმა მიაქვს - უჩინარი ქურდი სოფელ ახალშენში
16-01-2018, 15:13
შოკისმომგვრელი კადრები მიანმარიდან- რატომ ჩააყოლეს ქალი საფლავში გარდაცვლილ ქმარს?
11-01-2018, 19:21
სოციალურ ქსელში გავრცელდა ვიდეო, რომელსაც 62 მილიონი ნახვა და 1 294 045 გაზიარება აქვს (ვიდეო)
11-01-2018, 15:09
ვიდეოთამაშ CIVILIZATION-ს თამარ მეფის პერსონაჟი დაემატა
11-01-2018, 15:06
Securite Routiere: ჩაეჭიდე სიცოცხლეს! (ემოციური ვიდეორგოლი)