Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მანჩო გიორგობიანი ნინო სუთიძეს ამშვიდებს: "ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."
loading...

მანჩო გიორგობიანი ნინო სუთიძეს ამშვიდებს: "ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."

თარიღი: 9-05-2014, 02:56,
მანჩო გიორგობიანი, რომელმაც საზოგადოებას თავი სკანდალური პრესკონფერენციით დაამახსოვრა, ბიზნესმენ დავით კოდუას ცემისთვის დაკავებულის მეუღლეს ამშვიდებს.
 
გიორგობიანი სოციალურ ქსელ "ფეისბუქში" ნინო სუთიძეს მიმართავს და ურჩევს, რომ დაშვიდდეს და ნერვები არ აიშალოს "გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."
 
"Nino Sutidze, დამშვიდდი.. ვიცი, გადაეფარე შენს პრაიდს, მაგრამ არ აჰყვე პროვოკატორებს.. მართლა ყველამ ყველაფერი ვიცით.!.
 
ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე... არტილერიას მიხედოს ურჩევნია... არ აუფეთქდეს, არტერიული წნევისგან..." - წერს მანჩო გიორგობიანი.
 
მის "ფეისბუქ-პოსტს" ნინო სუთიძე ეხმაურება და წერს, რომ "ცდილობს, ნერვები მოთოკოს.

წყარო: etanews.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
4-09-2017, 13:51
ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
გუშინ, 16:03
თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
გუშინ, 15:57
„ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
გუშინ, 05:37
ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
19-09-2017, 15:01
მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
19-09-2017, 14:49
საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
19-09-2017, 13:17
რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია