Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მანჩო გიორგობიანი ნინო სუთიძეს ამშვიდებს: "ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."
loading...

მანჩო გიორგობიანი ნინო სუთიძეს ამშვიდებს: "ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."

თარიღი: 9-05-2014, 02:56,
მანჩო გიორგობიანი, რომელმაც საზოგადოებას თავი სკანდალური პრესკონფერენციით დაამახსოვრა, ბიზნესმენ დავით კოდუას ცემისთვის დაკავებულის მეუღლეს ამშვიდებს.
 
გიორგობიანი სოციალურ ქსელ "ფეისბუქში" ნინო სუთიძეს მიმართავს და ურჩევს, რომ დაშვიდდეს და ნერვები არ აიშალოს "გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე..."
 
"Nino Sutidze, დამშვიდდი.. ვიცი, გადაეფარე შენს პრაიდს, მაგრამ არ აჰყვე პროვოკატორებს.. მართლა ყველამ ყველაფერი ვიცით.!.
 
ნერვები არ აიშალო ენაბრგვილი და გონებაჩლუნგი ჟორჟოლიანის უტიფარ ბოდვებზე... არტილერიას მიხედოს ურჩევნია... არ აუფეთქდეს, არტერიული წნევისგან..." - წერს მანჩო გიორგობიანი.
 
მის "ფეისბუქ-პოსტს" ნინო სუთიძე ეხმაურება და წერს, რომ "ცდილობს, ნერვები მოთოკოს.

წყარო: etanews.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
გუშინ, 14:14
54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
15-06-2018, 14:04
„ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი
15-06-2018, 14:00
,,ნატას ნერვები მოუშალეს” – პატარა გოგონას ვიდეო 200 ათასზე მეტმა ნახა – ვიდეო
11-06-2018, 11:31
წარუმატებელი ძარცვა „ორ ნაბიჯში“
11-06-2018, 11:27
გასროლა “ორ ნაბიჯში” კონსულტანტებმა თავმდასხმელი გაანეიტრალეს (ვიდეო)
11-06-2018, 08:44
ზვიად კუპრავამ მოსამართლე შეურაცხმყოფელი სიტყვებით მოიხსენია