Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » გიორგი ბახუტაშვილი: „როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს?“

გიორგი ბახუტაშვილი: „როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს?“

თარიღი: 7-05-2014, 13:25,
ავტორი: მანჩო ნოდია

სერიალ „ჩემი ცოლის დაქალების" პოპულარული პერსონაჟის, ცოტნე ცოტაშვილის როლის შემსრულებელმა მსახიობმა გიორგი ბახუტაშვილმა ცოტა ხნის წინ ოჯახი შექმნა. მისი მეუღლე 22 წლის თაკო შოშიაშვილია. წყვილმა ჟურნალ „სარკესთან" ინტერვიუში თავიანთი ურთიერთობების შესახებ ისაუბრა.

„გიორგი: თუ ადამიანთან ცხოვრება არ გინდა, უნდა დაშორდე. როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს? ბუნებით მეოჯახე ვარ. მომწონს ეს პასუხისმგებლობა. რაც თაკო მყავს, მგონია რომ ყველაფერი გამომივა.

თაკო: საერთოდ არ ვარ ეჭვიანი და გიორგის მიმართ ეჭვი არასდროს გამჩენია. თავიდან ბოლომდე გავიცანით ერთმანეთი. ორივე ემოციურები ვართ, ხანდახან ემოციურად ვსაუბრობთ. „

წყარო: reportiori.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
12-10-2018, 12:59
ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
9-10-2018, 20:48
"ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
7-10-2018, 20:43
" შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
7-10-2018, 19:45
"მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
2-10-2018, 19:47
,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"