Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » გიორგი ბახუტაშვილი: „როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს?“
loading...

გიორგი ბახუტაშვილი: „როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს?“

თარიღი: 7-05-2014, 13:25,
ავტორი: მანჩო ნოდია

სერიალ „ჩემი ცოლის დაქალების" პოპულარული პერსონაჟის, ცოტნე ცოტაშვილის როლის შემსრულებელმა მსახიობმა გიორგი ბახუტაშვილმა ცოტა ხნის წინ ოჯახი შექმნა. მისი მეუღლე 22 წლის თაკო შოშიაშვილია. წყვილმა ჟურნალ „სარკესთან" ინტერვიუში თავიანთი ურთიერთობების შესახებ ისაუბრა.

„გიორგი: თუ ადამიანთან ცხოვრება არ გინდა, უნდა დაშორდე. როგორ შეიძლება ვერ მიხვდე, რომ ადამიანი გღალატობს? ბუნებით მეოჯახე ვარ. მომწონს ეს პასუხისმგებლობა. რაც თაკო მყავს, მგონია რომ ყველაფერი გამომივა.

თაკო: საერთოდ არ ვარ ეჭვიანი და გიორგის მიმართ ეჭვი არასდროს გამჩენია. თავიდან ბოლომდე გავიცანით ერთმანეთი. ორივე ემოციურები ვართ, ხანდახან ემოციურად ვსაუბრობთ. „

წყარო: reportiori.ge






კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:53
გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
გუშინ, 16:53
"იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
გუშინ, 15:42
30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
18-06-2018, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
18-06-2018, 14:14
54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
15-06-2018, 14:04
„ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი