Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო''...

წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო''...

თარიღი: 3-05-2014, 11:00,
სოციალურ ქსელში ''პროფილის'' ოფიციალურ გვერდზე მოხუცი მამაკაცის, ბატონი აკაკის წერილი გამოქვეყნდა, რომელიც გადაცემის ავტორსა და წამყვანს მაია ასათიანს მისწერა:

"ჩემო მაიკო, არ დამძრახო, ასე რომ მოგმართავ, ჩემი ოჯახის წევრად გთვლი, მე და ჩემი გამოყურებული ბერიქალი გულისფანცქალით ველოდებით ყოველ ხუთშაბათს, მარტონი ვართ და თქვენს გადაცემას სიხარულით ვუყურებთ. 

ამ ბოლო დროს პაწაი ბუზღუნი დეიწყო ბერიქალმა მაიკო სად ნახულობს ამდენ ოთხნაქმარევს და ხუთნაქმარევსო, ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო. რაა აი სექსიო? რო ავუხსენი იკივლა, გაფუჭებულა აი ციცაო, ამისთანებს ტელევიზორში რავა ლაპარაკობსო.

მაიკო, ჩემი ქალიც და სხვებიც ლაპარაკობენ, კაი გადაცემები ჰქონდა და გააფუჭაო. რაიონულ გაზეთშიც გამოქვეყნდა თქვენზე უარყოფითი წერილი" - ვკითხულობთ წერილში.

წყარო: etanews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
7-12-2018, 19:22
,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
3-12-2018, 19:43
სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
3-12-2018, 19:39
2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
9-11-2018, 20:48
დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
6-11-2018, 07:36
ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

ვიდეო კოლაჟი
4-12-2018, 20:40
პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
3-12-2018, 20:00
სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
30-11-2018, 20:11
2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
29-11-2018, 21:27
"თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
29-11-2018, 21:11
ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
28-11-2018, 16:41
სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
23-11-2018, 20:37
"იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)