Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო''...
loading...

წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო''...

თარიღი: 3-05-2014, 11:00,
სოციალურ ქსელში ''პროფილის'' ოფიციალურ გვერდზე მოხუცი მამაკაცის, ბატონი აკაკის წერილი გამოქვეყნდა, რომელიც გადაცემის ავტორსა და წამყვანს მაია ასათიანს მისწერა:

"ჩემო მაიკო, არ დამძრახო, ასე რომ მოგმართავ, ჩემი ოჯახის წევრად გთვლი, მე და ჩემი გამოყურებული ბერიქალი გულისფანცქალით ველოდებით ყოველ ხუთშაბათს, მარტონი ვართ და თქვენს გადაცემას სიხარულით ვუყურებთ. 

ამ ბოლო დროს პაწაი ბუზღუნი დეიწყო ბერიქალმა მაიკო სად ნახულობს ამდენ ოთხნაქმარევს და ხუთნაქმარევსო, ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო. რაა აი სექსიო? რო ავუხსენი იკივლა, გაფუჭებულა აი ციცაო, ამისთანებს ტელევიზორში რავა ლაპარაკობსო.

მაიკო, ჩემი ქალიც და სხვებიც ლაპარაკობენ, კაი გადაცემები ჰქონდა და გააფუჭაო. რაიონულ გაზეთშიც გამოქვეყნდა თქვენზე უარყოფითი წერილი" - ვკითხულობთ წერილში.

წყარო: etanews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
გუშინ, 14:14
54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
15-06-2018, 14:04
„ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი
15-06-2018, 14:00
,,ნატას ნერვები მოუშალეს” – პატარა გოგონას ვიდეო 200 ათასზე მეტმა ნახა – ვიდეო
11-06-2018, 11:31
წარუმატებელი ძარცვა „ორ ნაბიჯში“
11-06-2018, 11:27
გასროლა “ორ ნაბიჯში” კონსულტანტებმა თავმდასხმელი გაანეიტრალეს (ვიდეო)
11-06-2018, 08:44
ზვიად კუპრავამ მოსამართლე შეურაცხმყოფელი სიტყვებით მოიხსენია