Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რა იყო სოფიკო ჭიაურელის ბოლო სიტყვები?
loading...

რა იყო სოფიკო ჭიაურელის ბოლო სიტყვები?

თარიღი: 14-04-2014, 12:17,

იყო თბილისში ერთ-ერთი ცნობილი და საყვარელი ოჯახის შვილი ეს სასიამოვნოცაა და დიდი პასუხისმგებლობაც. ნიკუშა შენგელაია ჟურნალ "თბილისელებს" საკუთარი დედის, სოფიკო ჭიაურელის შესახებ ესაუბრა.

ნიკუშა შენგელაია - სოფიკოს ახლობლების გარდა არავისთან ჰქონდა ურთიერთობა, მაგრამ იბრძოდა, ბოლო წუთებამდე იმედი არ დაუკარგავს. სულ შაყირობდა, მე რომ წავალ თქვენ რა გეშველებათო. ჩემი იმედი ჰქონდა ყოველთვის. მისი ბოლო სიტყვები იყო - ხომ აქა ხარ, ხომ სახლში ხარო? ჰო რა იყო დედა მეთქი? არაფერი, მაშინ გამიშვი მე წავალო. არც გვეგონა...ეს იყო მისი ბოლო სიტყვები.

წყარო: primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ია ნინიძის პირადი ცხოვრების უცნობი დეტალები - ''ძალიან მიყვარდა ნიკუშა შე ...
  • "მეუბნებოდა, დედა ვკვდებიო"- გარდაცვლილი პირველკლასელი ბავშვის დედის სული ...
  • ასე გაიხსენა ერთხელ სოფიკო ჭიაურელმა თავისი პირველი სიყვარული
  • "ქირურთა ერთმა ნაწილმა უკვე მომილოცა ნიკუშას გადარჩენა" - ნატროშვილის დედ ...
  • ნანი ბრეგვაძე სოფიკო ჭიაურელზე: " სოფიკო არ იყო ლამაზი.."
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    14-04-2018, 16:30
    ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
    12-04-2018, 15:55
    "ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
    4-04-2018, 16:46
    სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
    1-04-2018, 16:15
    ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
    23-03-2018, 08:04
    "ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
    17-03-2018, 17:05
    როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
    13-03-2018, 11:14
    „ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 15:55
    მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
    დღეს, 15:51
    "არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
    დღეს, 15:37
    “ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
    გუშინ, 08:46
    ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა
    19-04-2018, 10:11
    „როგორ დაიგეგმა გიორგი სანაიას მკვლელობა, რატომ გაიტაცეს პეტრე ცისკარიშვილი და ვინ მფარველობდა კრიმინალურ ბანდას“ - სოსო ალავიძე სკანდალური საქმეების დეტალებს ჰყვება