Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რა იყო სოფიკო ჭიაურელის ბოლო სიტყვები?
loading...

რა იყო სოფიკო ჭიაურელის ბოლო სიტყვები?

თარიღი: 14-04-2014, 12:17,

იყო თბილისში ერთ-ერთი ცნობილი და საყვარელი ოჯახის შვილი ეს სასიამოვნოცაა და დიდი პასუხისმგებლობაც. ნიკუშა შენგელაია ჟურნალ "თბილისელებს" საკუთარი დედის, სოფიკო ჭიაურელის შესახებ ესაუბრა.

ნიკუშა შენგელაია - სოფიკოს ახლობლების გარდა არავისთან ჰქონდა ურთიერთობა, მაგრამ იბრძოდა, ბოლო წუთებამდე იმედი არ დაუკარგავს. სულ შაყირობდა, მე რომ წავალ თქვენ რა გეშველებათო. ჩემი იმედი ჰქონდა ყოველთვის. მისი ბოლო სიტყვები იყო - ხომ აქა ხარ, ხომ სახლში ხარო? ჰო რა იყო დედა მეთქი? არაფერი, მაშინ გამიშვი მე წავალო. არც გვეგონა...ეს იყო მისი ბოლო სიტყვები.

წყარო: primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ია ნინიძის პირადი ცხოვრების უცნობი დეტალები - ''ძალიან მიყვარდა ნიკუშა შე ...
  • ასე გაიხსენა ერთხელ სოფიკო ჭიაურელმა თავისი პირველი სიყვარული
  • "ქირურთა ერთმა ნაწილმა უკვე მომილოცა ნიკუშას გადარჩენა" - ნატროშვილის დედ ...
  • ნანი ბრეგვაძე სოფიკო ჭიაურელზე: " სოფიკო არ იყო ლამაზი.."
  • თბილისში 25 წლის ახალგაზრდას მესამე დღეა ეძებენ
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    16-01-2018, 15:10
    ისტორია, რომელსაც არასოდეს დაივიწყებენ - კატამ სანაგვეზე გადაგდებული ბავშვი გაყინვისგან იხსნა (ფოტოები)
    11-01-2018, 19:25
    ხელახლა ნაპოვნი „დაკარგული“ სიყვარულის ამბავი
    25-12-2017, 15:50
    ახალ წელს "პუდელის" ვარცხნილობით უნდა შეხვდეთ - რჩევები ასტროლოგებისგან
    23-12-2017, 16:48
    კურტ რასელმა და გოლდი ჰოუნმა საშობაო საჩუქრები შეიძინეს
    23-12-2017, 16:44
    კაბა, რომელიც მეგან მარკლის ნიშნობის ფოტოებზე აცვია, 75 000 დოლარი ღირს (ფოტოები)
    17-12-2017, 15:49
    68 წლის რიჩარდ გირი და 34 წლის ალეჰანდრა სილვა დაინიშნენ (ფოტო)
    17-12-2017, 15:18
    დაღუპული სპეცრაზმელის ოჯახს ბინა აჩუქეს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:54
    "ჭირს წაუღია ფულიც და სხვა ყველაფერი" - ლეგენდარული დავით სოკოლოვი მოხუცთა თავშესაფარში ცხოვრობს
    გუშინ, 15:59
    გიორგი გეგელაშვილი: „რა სიმპტომებით ვლინდება შფოთვითი აშლილობა და როგორ დავამარცხოთ ის“
    გუშინ, 15:50
    ჭამს ტკბილეულს და კარადიდან ტანსაცმელს ყრის, მხოლოდ სამხედრო ფორმა მიაქვს - უჩინარი ქურდი სოფელ ახალშენში
    16-01-2018, 15:13
    შოკისმომგვრელი კადრები მიანმარიდან- რატომ ჩააყოლეს ქალი საფლავში გარდაცვლილ ქმარს?
    11-01-2018, 19:21
    სოციალურ ქსელში გავრცელდა ვიდეო, რომელსაც 62 მილიონი ნახვა და 1 294 045 გაზიარება აქვს (ვიდეო)
    11-01-2018, 15:09
    ვიდეოთამაშ CIVILIZATION-ს თამარ მეფის პერსონაჟი დაემატა
    11-01-2018, 15:06
    Securite Routiere: ჩაეჭიდე სიცოცხლეს! (ემოციური ვიდეორგოლი)