Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნიკა წულუკიძე - ეს ბავშვი არის სალომე არშბასი და არა ჩემი

ნიკა წულუკიძე - ეს ბავშვი არის სალომე არშბასი და არა ჩემი

თარიღი: 14-04-2014, 11:59,

რამდენიმე დღის წინ სოციალურ ქსელში ნიკა წულუკიძის ფოტო გავრცელდა, სადაც იგი პატარა ბავშვთან ერთად იყო აღბეჭდილი, ფოტომ დიდი მოწონება დაიმსახურა, ნიკას მეგობრებმა და გულშემატკივრებმა, პატარა ნიკას შვილად ჩათვალეს. ნიკამ კი მათ შემდეგი სტატუსით უპასუხა

ნიკა წულუკიძე - მეგობრებო!!! ფოტოზე პატარა ბავშვი არის სალომე არშბას და კახა მიქიაშვილის შვილი და არა ჩემი. ძალიან გამიხარდა 1257 ლაიქი და 823 კომენტარი მაგრამ ჯერ ცოტა ადრეა  (არ ვიყავი თბილისში და ამიტომ ვერ დავწერე აქამდე...) .

წყარო: primetimenews.ge

 




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
12-10-2018, 12:59
ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
9-10-2018, 20:48
"ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
7-10-2018, 20:43
" შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
7-10-2018, 19:45
"მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
2-10-2018, 19:47
,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"