Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რა სასიამოვნო სიახლეა მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში?

რა სასიამოვნო სიახლეა მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში?

თარიღი: 31-03-2014, 11:38,
მსახიობების, მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში სასიამოვნო სიახლეა. წყვილი მაისის ბოლოს ბავშვს ელოდება.

როგორც მაიამ ჟურნალ "თბილისელებთან" ისაუბრა, ის და გოგა ბავშვის სქესით არ ინტერესდებიან.

მაია დობორჯგინიძე - ჯერჯერობით, სახელი მოფიქრებული არ მაქვს, ძალიან მიჭირს სახელის შერჩევა, იმედია მაისის ბოლომდე მოვიფიქრებ.

წყარო: primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მაია კაჭკაჭიშვილი და მისი ტყუპები ნანუკას შოუში
  • როგორ ხელმძღვანელობდა გოგა ონიანი უკანონო დაკავებებს კიკვიძის ბაღში (ვიდეო)
  • ''გოგა ონიანმა გარკვევით მითხრა, რომ ჩემს ოჯახს შეექმნებოდა ძალიან დიდი ს ...
  • მეგობრის მიერ ყურმოჭრილი სამართალდამცველი გოგა ანჩაბაძე პოლიციის რიგებიდან ...
  • ნანუკა ჟორჟოლიანისა და მაია ასათიანის კარიერის დასაწყისი

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 12:14
    გამოქვეყნდა ქერჩის კოლეჯის ხოცვა-ჟლეტის კადრები +18
    17-10-2018, 12:35
    დამტვრეული ხელები, სიგარეტის ნამწვავი და მოგლეჯილი თმა - 24 წლის სოფო წიკლაური წამების დეტალები (ვიდეო)
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა