Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რა სასიამოვნო სიახლეა მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში?
loading...

რა სასიამოვნო სიახლეა მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში?

თარიღი: 31-03-2014, 11:38,
მსახიობების, მაია დობორჯგინიძის და გოგა ბარბაქაძის ოჯახში სასიამოვნო სიახლეა. წყვილი მაისის ბოლოს ბავშვს ელოდება.

როგორც მაიამ ჟურნალ "თბილისელებთან" ისაუბრა, ის და გოგა ბავშვის სქესით არ ინტერესდებიან.

მაია დობორჯგინიძე - ჯერჯერობით, სახელი მოფიქრებული არ მაქვს, ძალიან მიჭირს სახელის შერჩევა, იმედია მაისის ბოლომდე მოვიფიქრებ.

წყარო: primetimenews.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მაია კაჭკაჭიშვილი და მისი ტყუპები ნანუკას შოუში
  • როგორ ხელმძღვანელობდა გოგა ონიანი უკანონო დაკავებებს კიკვიძის ბაღში (ვიდეო)
  • ''გოგა ონიანმა გარკვევით მითხრა, რომ ჩემს ოჯახს შეექმნებოდა ძალიან დიდი ს ...
  • მეგობრის მიერ ყურმოჭრილი სამართალდამცველი გოგა ანჩაბაძე პოლიციის რიგებიდან ...
  • ნანუკა ჟორჟოლიანისა და მაია ასათიანის კარიერის დასაწყისი
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:21
    24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
    24-05-2018, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    24-05-2018, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია