Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მეცნიერებმა ზეთისხილის ახალი დადებითი თვისება აღმოაჩინეს
loading...

მეცნიერებმა ზეთისხილის ახალი დადებითი თვისება აღმოაჩინეს

თარიღი: 29-01-2014, 11:31,
მადრიდის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა ზეთის ხილის ახალი დადებითი თვისება აღმოაჩინეს, როგორც აღმოჩნდა ეს პროდუქტი ძვლების გამაგრებას უწყობს ხელს.

ორწლიანი კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ ადამიანები, რომლებიც ზეთისხილს ხშირად მიირთმევენ ორგანიზმში ოსტრეოკალცინის ოდენობით გამოირჩევიან.

გარდა ამისა ათენის უნივერსტეტში უკვე შეიმუშავეს სპეციალური დიეტა ქალბატონებისთვის, რომელიც მოიცავს ზეთისხილსა და მცირე რაოდენობით წითელ ხორცს. ამ დიეტის დაცვის შემთხვევაში ქალბატონებს ძვლები სამუდამოდ გაუმაგრდებათ.

წყარო: droni.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
დღეს, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
დღეს, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
გუშინ, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
13-05-2018, 06:03
გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე