Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ვინ დატოვა უსამსახუროდ რუსკა მაყაშვილი?!

ვინ დატოვა უსამსახუროდ რუსკა მაყაშვილი?!

თარიღი: 8-12-2013, 03:33,
რუსკა მაყაშვილი უსამსახუროდ დარჩა - მსახიობმა რამდენიმე კვირის წინ ნაით შოუ სტუდიოს პროექტი ”ჩვენი ამბავი" დატოვა. ამის შესახებ მთელმა ინტერნეტმა მისი სტატუსის მეშვეობით შეიტყო - სცენარისტებმა მაყაშვილის პერსონაჟი ეკატერინე საერთოდ გააქრეს.

”ჩვენი ამბავი" სულ რამდენიმე თვეა რაც იმედის ეთერში გადის - პროექტი "შუა ქალაქის” მსგავსი რეიტინგით ნამდვილად ვერ დაიკვეხნის, მით უმეტეს, რომ მისი ეთერში გასვლის დრო ყველაზე რეიტინგულ ქართულ სერიალს, ”ჩემი ცოლის დაქალებს" ემთხვევა.

ნამუშევარში როლანდ ოქროპირიძე, დიმიტრი ტატიშვილი, ნინო შავგულიძე და ბევრი სხვა მსახიობი მონაწილეობს. რაც შეეხება რუსკას გმირს - ის რამდენიმე კვირაა ტელესერიალში საერთოდ აღარ გამოჩენილა.

როგორც თავად ამბობს, სერიალის ავტორებთან არანაირი კონფლიქტი არ მოსვლია, თუმცა, მისი გაღიზიანება და მისი კოლეგების ბუნდოვანი პასუხები სიტუაციას უფრო გაურკვეველს ხდის.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
7-12-2018, 19:22
,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
3-12-2018, 19:43
სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
3-12-2018, 19:39
2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
9-11-2018, 20:48
დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
6-11-2018, 07:36
ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

ვიდეო კოლაჟი
4-12-2018, 20:40
პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
3-12-2018, 20:00
სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
30-11-2018, 20:11
2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
29-11-2018, 21:27
"თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
29-11-2018, 21:11
ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
28-11-2018, 16:41
სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
23-11-2018, 20:37
"იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)