Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან

გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან

გურამ შეროზია გეი-ქორწინების შესახებ აი, რას წერს:

„ყველაზე ტრადიციული ქორწილი, ჩოხებში
რას გვიკეთებენ კორკოტ, ვის იგდებენ ესენი...!

არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან...

პ.ს. ვინც ამ პოსტის გამო მიმაწყევლოს, იმის ქმარს დაეჭიროს "პატარძლის" ნასროლი თაიგული „

გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ,,ბებო! ზარებზე არ მპასუხობ... გადაცემაში გამხდარი მომეჩვენე“ - ბებოს ემოცი ...
  • ,,სულ რომ ჩემს მეზობელ ჯემალასთან იცეკვოს...“ - რატომ ითხოვს სალომე ჭაჭუას ...
  • გურამ შეროზია: „თავაზიანად დავუდასტურე, რომ მე ვარ ის, ვინც ბანძ ბლოგებს წე ...
  • „ერთი ადამიანი მაინც მოიძებნება, ვინც თვლის, რომ ეს ქალი ნორმალურია?“
  • რატომ გაუგზავნა ელტონ ჯონმა კონჩიტა ვურსტს ყვავილები

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ
    1-07-2018, 15:52
    "ამერიკის ყველაზე მოდური ბებია" - "ჩემი სტილი მინიმალისტური, პროვოკაციული და ავანგარდულია"
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის

    ვიდეო კოლაჟი
    17-09-2018, 19:34
    „არ წახვიდე, არ დამტოვო...“ - როგორ არის და სად მოღვაწეობს პოპულარული სიმღერის ავტორ-შემსრულებელი
    12-09-2018, 19:59
    ალი და ნინოს ძეგლზე ასვლისთვის დაკავებულ მამაკაცს 12-დღიანი პატიმრობა შეეფარდა, კონსტანტინე ედიბერიძე სასამართლოს დარბაზში მაგიდა ააყირავა
    7-09-2018, 06:43
    რესტორანი "აღა" გმირთა მოედანზე ჭამის სურვილს დაგაკარგვინებთ
    6-09-2018, 15:33
    ბარნოვის ქუჩაზე მოკლული გამრეკელაშვილის დედასა და ბრალდებულის შვილს შორის დაპირისპირება მოხდა (ვიდეო)
    31-08-2018, 07:56
    გიორგი შენგელაიამ ზვიად გამსახურდიას მკვლელი უწოდა (ვიდეო)
    27-08-2018, 14:10
    რა მიზეზით გარდაიცვალა ახალგაზრდა ქალი საკეისრო კვეთიდან 17 დღის შემდეგ?
    24-08-2018, 20:11
    სამარცხვინო ტელევიზია ხართ – კახა კალაძის ჩართვა და პასუხი “რუსთავი2”-ს