Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან
loading...

გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან

გურამ შეროზია გეი-ქორწინების შესახებ აი, რას წერს:

„ყველაზე ტრადიციული ქორწილი, ჩოხებში
რას გვიკეთებენ კორკოტ, ვის იგდებენ ესენი...!

არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან...

პ.ს. ვინც ამ პოსტის გამო მიმაწყევლოს, იმის ქმარს დაეჭიროს "პატარძლის" ნასროლი თაიგული „

გურამ შეროზია გეი-ქორწინებაზე: არსებობს ჭორი, რომ ლევან ვასაძემ გაუგზავნა საჩუქრად, სამოსელი პირველიდან





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ,,ბებო! ზარებზე არ მპასუხობ... გადაცემაში გამხდარი მომეჩვენე“ - ბებოს ემოცი ...
  • ,,სულ რომ ჩემს მეზობელ ჯემალასთან იცეკვოს...“ - რატომ ითხოვს სალომე ჭაჭუას ...
  • გურამ შეროზია: „თავაზიანად დავუდასტურე, რომ მე ვარ ის, ვინც ბანძ ბლოგებს წე ...
  • „ერთი ადამიანი მაინც მოიძებნება, ვინც თვლის, რომ ეს ქალი ნორმალურია?“
  • რატომ გაუგზავნა ელტონ ჯონმა კონჩიტა ვურსტს ყვავილები
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    19-06-2018, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    19-06-2018, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:14
    54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
    15-06-2018, 14:04
    „ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი