Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რას წერს მამა სერაფიმე მისი და "უცნობის" ერთობლივ ვიდეოზე, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო
loading...

რას წერს მამა სერაფიმე მისი და "უცნობის" ერთობლივ ვიდეოზე, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო

სოფელ ქანდაში მდებარე 13 ასურელი მამის მონასტრის წინამძღვარი მამა სერაფიმე მისი და გია გაჩეჩილაძის (უცნობის) ერთობლივ ვიდეოს ეხმაურება, რომელსაც სოციალურ ქსელში დიდი გამოხმაურება მოჰყვა.

"ხალხნო უწმინდესის ლოცვა კურთხევა თუ იყო რომ გამევრცელებინა ეს ლექსი ტაძარში ხომ მე დავუშვი ამ ლექსის წარმოთქმა ამიტომ რაც ტაძარში წარმოთქვას ეხება სრულიად პასუხისმგებელი მე ვარ ხალხნო აქ გიას ბრალი არაფერია ეს მე ვთხოვე რომ წაეკითხა რადგან უწმინდეს მოეწონა, ამიტომ დამცხეთ... მზად ვარ პასუხი ვაგო", - წერს მამა სერაფიმე "ფეისბუქზე".

www.ambebi.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 15:37
შემზარავი ავარია გომბორის უღელტეხილზე - რას ყვებიან მშობლები საბედისწერო ექსკურსიაზე (ვიდეო)
გუშინ, 13:30
ნახმარი წინდები და საცვლები ტილოს ნაცვლად – უპრეცენდენტო სიბინძურე თბილისის ცენტრში მდებარე რესტორანში (ვიდეო)
გუშინ, 13:23
შემზარავი ფაქტი თბილისში – ძიძა 6 თვის ტყუპებს სასტიკად სცემს (ფარული კადრები)
20-06-2018, 12:53
გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
19-06-2018, 16:53
"იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
19-06-2018, 15:42
30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
18-06-2018, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)