Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რას წერს მამა სერაფიმე მისი და "უცნობის" ერთობლივ ვიდეოზე, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო
loading...

რას წერს მამა სერაფიმე მისი და "უცნობის" ერთობლივ ვიდეოზე, რომელმაც ინტერნეტი დაიპყრო

სოფელ ქანდაში მდებარე 13 ასურელი მამის მონასტრის წინამძღვარი მამა სერაფიმე მისი და გია გაჩეჩილაძის (უცნობის) ერთობლივ ვიდეოს ეხმაურება, რომელსაც სოციალურ ქსელში დიდი გამოხმაურება მოჰყვა.

"ხალხნო უწმინდესის ლოცვა კურთხევა თუ იყო რომ გამევრცელებინა ეს ლექსი ტაძარში ხომ მე დავუშვი ამ ლექსის წარმოთქმა ამიტომ რაც ტაძარში წარმოთქვას ეხება სრულიად პასუხისმგებელი მე ვარ ხალხნო აქ გიას ბრალი არაფერია ეს მე ვთხოვე რომ წაეკითხა რადგან უწმინდეს მოეწონა, ამიტომ დამცხეთ... მზად ვარ პასუხი ვაგო", - წერს მამა სერაფიმე "ფეისბუქზე".

www.ambebi.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
23-03-2018, 08:04
"ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
17-03-2018, 17:05
როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
13-03-2018, 11:14
„ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 15:55
მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
გუშინ, 15:51
"არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
გუშინ, 15:37
“ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
20-04-2018, 08:46
ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა