Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » სანდრა რულოვსის ახალმა ფოტომ საზოგადოება შოკში ჩააგდო - "დაბერდი თუ კაიფში ხარ?"
loading...

სანდრა რულოვსის ახალმა ფოტომ საზოგადოება შოკში ჩააგდო - "დაბერდი თუ კაიფში ხარ?"

ყოფილი პირველი ლედი სანდრა რულოვსი "ფეისბუქის" პირად გვერდზე ახალ ფოტოს აქვეყნებს.

ფოტოს უამრავი კომენტარი მოჰყვა. კომენტარების ავტორთა დიდი ნაწილი მიიჩნევს რომ რულოვსი ფოტოში თავის თავს არ ჰგავს და გამოთქვამენ ეჭვს, რომ "ფეისბუქი" გაუტეხეს.

"ქალბატონო სანდრა დარწმუნებული ვარ უფრო კარგი სურათიც გექნებათ",

"სანდრას გვერდი გატეხილი ჩანს",

"დაბერდი თუ კაიფში ხარ?",

"ყველაზე განათლებული , ყველაზე სათნო და ლამაზი საქართველოს პირველი ლედი!!!", - -წერენ კომენტარებში.

ნახეთ ფოტო:

სანდრა რულოვსის ახალმა ფოტომ საზოგადოება შოკში ჩააგდო - "დაბერდი თუ კაიფში ხარ?"


წყარო : etanews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "ნიჟარაძე და რულოვსი საქართველოში კიბოს მეტასტაზებივით არიან, უნდა მოიშორო ...
  • გოგა ხაინდრავა სანდრა რულოვსზე სკანდალურ განცხადებას ავრცელებს
  • ,,თემო და შემოდგომა“ - პრეზიდენტის პატარა ვაჟი ეზოს ასუფთავებს
  • ხათუნა ხოფერია სანდრა რულოვსის პირადი ცხოვრების დეტალებს ასაჯაროებს – „ისევ ...
  • სანდრა რულოვსის 17 ნოემბერი
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-07-2017, 17:04
    "მოჩვენებათა ქალაქი," რომელიც კვიპროსის ორ გაყოფილ მხარეს განასახიერებს
    13-07-2017, 14:12
    სიკო დოლიძის სახლი ბიძინა ივანიშვილმა გამოისყიდა – „ამ ადამიანმა გადამარჩინა 17-წლიანი დამცირებისგან…“
    13-07-2017, 08:52
    როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
    13-07-2017, 08:50
    რას წერდა ანდერძში სესილია თაყაიშვილი და რატომ იყო "გვარში ერთადერთი ხეპრე" ჭაბუა ამირეჯიბი
    9-07-2017, 13:27
    ვინ ასრულებს ბარბარიკას ახალი საქმროს, ენდი ნარსიას როლს – ნახეთ, როგორ გამოიყურება ის რეალურ ცხოვრებაში, ნამდვილი ბრედ პიტია
    2-07-2017, 10:12
    რა სჭირდება სიყვარულში ზოდიაქოს ამა თუ იმ ნიშნით დაბადებულ ადამიანს
    21-06-2017, 16:18
    მეუღლის გარდაცვალების შემდეგ კაცმა 6 000 მუხა დარგო, მათი დანიშნულება მხოლოდ 20 წლის შემდეგ გაირკვა

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:04
    გია კორკოტაშვილმა თათია დოლიძეს პირდაპირ ეთერში ბოდიში მოუხადა
    გუშინ, 12:48
    "იმედი": საზოგადოებას ბოდიშს ვუხდით რომ ნიკა გვარამიას ბრიფინგს საეთერო დრო დავუთმეთ (ვიდეო)
    გუშინ, 12:30
    თბილისის ყოფილი მერი საშინელ ავარიაში მოყვა და საავადმყოფოშია გადაყვანილი – “მისი სიცოცხლე კითხვის ნიშნის ქვეშაა”
    გუშინ, 12:27
    “უცნობთან” დუეტი შემდეგ, მამა სერაფიმემ საქართველო დატოვა – როგორ შეცვალა სიმღერის გამო ქილიკმა და დაცინვამ სასულიერო პირის ცხოვრება
    21-07-2017, 17:19
    გვარამიას და მიშას “მაყუთი” შემოაკლდათ – შალვა რამიშვილის “მედია რენტგენი” (ვიდეო)
    19-07-2017, 16:26
    ინგა, მიიწვიე გადაცემაში ვინც დღეს თათია დოლიძეები არიან და გვერდით ანწუხელიძის ოჯახი დასვით