Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
loading...

როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)

რუსთაველის თეატრის მსახიობი დავით კვირცხალია ცნობილ სერიალში – “ჩემი ცოლის დაქალები” შესრულებული როლისთვის ბევრმა შეიყვარა. მისი გმირი მეგრელი კაცია, ბიზნესმენი – გრიშა კაკაჩია.

ნახეთ როგორ გამოიყურებოდა “გრიშა კაკაჩია” ახალგაზრდობაში:


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


www.euronews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რას წერს "ჩცდ"-ის დასრულების შემდეგ ნანუკა ჟორჟოლიანი "გრიშა კაკაჩიაზე"
  • ''ჩემი ცოლის დაქალები" სკანდალში გაეხვა - ''სერიალის შემოქმედებითმა ჯგ ...
  • „ჩემი ცოლის დაქალების“ ტრიუმფალური დაბრუნება – „ორი სერია პანაშვიდს ვუყურეთ ...
  • ანჯელინა ჯოლის იშვიათი ფოტოები - როგორ გამოიყურებოდა მსახიობი პოპულარულობამ ...
  • სტუმრად გრიშა კაკაჩიასთან – „ჩემი ცოლის დაქალების“ მსახიობებმა ნინოობა ერთა ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    23-09-2017, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:01
    “პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს