Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
loading...

როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)

რუსთაველის თეატრის მსახიობი დავით კვირცხალია ცნობილ სერიალში – “ჩემი ცოლის დაქალები” შესრულებული როლისთვის ბევრმა შეიყვარა. მისი გმირი მეგრელი კაცია, ბიზნესმენი – გრიშა კაკაჩია.

ნახეთ როგორ გამოიყურებოდა “გრიშა კაკაჩია” ახალგაზრდობაში:


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


www.euronews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რას წერს "ჩცდ"-ის დასრულების შემდეგ ნანუკა ჟორჟოლიანი "გრიშა კაკაჩიაზე"
  • ''ჩემი ცოლის დაქალები" სკანდალში გაეხვა - ''სერიალის შემოქმედებითმა ჯგ ...
  • „ჩემი ცოლის დაქალების“ ტრიუმფალური დაბრუნება – „ორი სერია პანაშვიდს ვუყურეთ ...
  • ანჯელინა ჯოლის იშვიათი ფოტოები - როგორ გამოიყურებოდა მსახიობი პოპულარულობამ ...
  • სტუმრად გრიშა კაკაჩიასთან – „ჩემი ცოლის დაქალების“ მსახიობებმა ნინოობა ერთა ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-07-2017, 17:04
    "მოჩვენებათა ქალაქი," რომელიც კვიპროსის ორ გაყოფილ მხარეს განასახიერებს
    13-07-2017, 14:12
    სიკო დოლიძის სახლი ბიძინა ივანიშვილმა გამოისყიდა – „ამ ადამიანმა გადამარჩინა 17-წლიანი დამცირებისგან…“
    13-07-2017, 08:52
    როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
    13-07-2017, 08:50
    რას წერდა ანდერძში სესილია თაყაიშვილი და რატომ იყო "გვარში ერთადერთი ხეპრე" ჭაბუა ამირეჯიბი
    9-07-2017, 13:27
    ვინ ასრულებს ბარბარიკას ახალი საქმროს, ენდი ნარსიას როლს – ნახეთ, როგორ გამოიყურება ის რეალურ ცხოვრებაში, ნამდვილი ბრედ პიტია
    2-07-2017, 10:12
    რა სჭირდება სიყვარულში ზოდიაქოს ამა თუ იმ ნიშნით დაბადებულ ადამიანს
    21-06-2017, 16:18
    მეუღლის გარდაცვალების შემდეგ კაცმა 6 000 მუხა დარგო, მათი დანიშნულება მხოლოდ 20 წლის შემდეგ გაირკვა

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:04
    გია კორკოტაშვილმა თათია დოლიძეს პირდაპირ ეთერში ბოდიში მოუხადა
    გუშინ, 12:48
    "იმედი": საზოგადოებას ბოდიშს ვუხდით რომ ნიკა გვარამიას ბრიფინგს საეთერო დრო დავუთმეთ (ვიდეო)
    გუშინ, 12:30
    თბილისის ყოფილი მერი საშინელ ავარიაში მოყვა და საავადმყოფოშია გადაყვანილი – “მისი სიცოცხლე კითხვის ნიშნის ქვეშაა”
    გუშინ, 12:27
    “უცნობთან” დუეტი შემდეგ, მამა სერაფიმემ საქართველო დატოვა – როგორ შეცვალა სიმღერის გამო ქილიკმა და დაცინვამ სასულიერო პირის ცხოვრება
    21-07-2017, 17:19
    გვარამიას და მიშას “მაყუთი” შემოაკლდათ – შალვა რამიშვილის “მედია რენტგენი” (ვიდეო)
    19-07-2017, 16:26
    ინგა, მიიწვიე გადაცემაში ვინც დღეს თათია დოლიძეები არიან და გვერდით ანწუხელიძის ოჯახი დასვით