Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
loading...

როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)

რუსთაველის თეატრის მსახიობი დავით კვირცხალია ცნობილ სერიალში – “ჩემი ცოლის დაქალები” შესრულებული როლისთვის ბევრმა შეიყვარა. მისი გმირი მეგრელი კაცია, ბიზნესმენი – გრიშა კაკაჩია.

ნახეთ როგორ გამოიყურებოდა “გრიშა კაკაჩია” ახალგაზრდობაში:


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)


www.euronews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • რას წერს "ჩცდ"-ის დასრულების შემდეგ ნანუკა ჟორჟოლიანი "გრიშა კაკაჩიაზე"
  • ''ჩემი ცოლის დაქალები" სკანდალში გაეხვა - ''სერიალის შემოქმედებითმა ჯგ ...
  • „ჩემი ცოლის დაქალების“ ტრიუმფალური დაბრუნება – „ორი სერია პანაშვიდს ვუყურეთ ...
  • ანჯელინა ჯოლის იშვიათი ფოტოები - როგორ გამოიყურებოდა მსახიობი პოპულარულობამ ...
  • სტუმრად გრიშა კაკაჩიასთან – „ჩემი ცოლის დაქალების“ მსახიობებმა ნინოობა ერთა ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 15:37
    შემზარავი ავარია გომბორის უღელტეხილზე - რას ყვებიან მშობლები საბედისწერო ექსკურსიაზე (ვიდეო)
    გუშინ, 13:30
    ნახმარი წინდები და საცვლები ტილოს ნაცვლად – უპრეცენდენტო სიბინძურე თბილისის ცენტრში მდებარე რესტორანში (ვიდეო)
    გუშინ, 13:23
    შემზარავი ფაქტი თბილისში – ძიძა 6 თვის ტყუპებს სასტიკად სცემს (ფარული კადრები)
    20-06-2018, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    19-06-2018, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    19-06-2018, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)