Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ზაზა ფაჩულიას დედა წყვილის პირად ცხოვრებაზე ალაპარაკდა
loading...

ზაზა ფაჩულიას დედა წყვილის პირად ცხოვრებაზე ალაპარაკდა

“ეს არის ოჯახის დანგრევის მიზეზი” – ზაზა ფაჩულიას დედა წყვილის პირად ცხოვრებაზე ალაპარაკდა




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "ეს იყო ყველაზე ცუდი, რაც ჩემს ცხოვრებაში ამ განშორებით მოხდა"
  • ბოდიშს ვუხდი რომ არცერთხელ სახალხოდ არ გამომიხატავს მისი მხარდაჭერა! – ზაზა ...
  • "ამ გოგომ ჩემი ოჯახი არ დაანგრია... კრიზისი მანამდე შეიქმნა" - ნანუკა ჟორ ...
  • ზაზა ფაჩულია NBA-ს "დაუფასებელი გმირების" სამეულში დაასახელეს
  • ზაზა ფაჩულიას ოჯახური ფოტოალბომი (ფოტოკოლაჟი)
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია