Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…

ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…

თარიღი: 20-03-2017, 03:17,
მომღერალმა ეკა მამალაძემ გადაცემაში „უხერხული კითხვები" თავის ცხოვრებაზე გულწრფელად ისაუბრა. მამალაძეს, არც თავისი ტრაგედია დაუმალავს, რომელიც ახალგაზრდობაში თავს დაატყდა.

„ძალიან პატარა ვიყავი როდესაც დავქვრივდი, 26 წლის გავხდი როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო, ძალიან ცუდად ვიყავი, მაგრამ მე დავრჩი 2 შვილით. რა თქმა უნდა, მარტოობა ვიგრძენი, პირველი პერიოდი ძალიან მძიმედ ვიყავი, მაგრამ იმდენად სწორად მედგნენ ჩემი მშობლები გვერდში რომ გადამატანინეს, ცხოვრების იმედიც მომცეს და გავთხოვდი კიდეც", - ამბობს ეკა მამალაძე.

qartuliazri.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • დეკანოზი გიორგი მამალაძე საზოგადოებას: შენდობა მინდა გთხოვოთ
  • "კოლხი ქალთევზა" - გინესის რეკორდსმენი გოგონა საქართველოდან
  • ქართველი გოგოს რეაქცია, როდესაც იგებს, რომ თავისი sms-ები ქმრის ტელეფონზე მ ...
  • ნინა წკრიალაშვილმა დაუნის სინდრომით დაავადებულ ბავშვებს ბოდიში მოუხადა
  • წავა თუ არა პოლიტიკაში მურატ ილდირიმი
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    13-03-2017, 02:12
    ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
    3-03-2017, 06:24
    თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
    13-02-2017, 09:39
    10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
    6-02-2017, 07:27
    ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
    29-01-2017, 08:53
    ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
    28-01-2017, 15:51
    სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
    21-01-2017, 14:43
    სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:33
    ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
    დღეს, 06:57
    "გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:46
    სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:34
    გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
    18-03-2017, 05:20
    პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
    17-03-2017, 16:33
    "ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
    17-03-2017, 14:09
    "ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე