Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…

ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…

თარიღი: 20-03-2017, 03:17,
მომღერალმა ეკა მამალაძემ გადაცემაში „უხერხული კითხვები" თავის ცხოვრებაზე გულწრფელად ისაუბრა. მამალაძეს, არც თავისი ტრაგედია დაუმალავს, რომელიც ახალგაზრდობაში თავს დაატყდა.

„ძალიან პატარა ვიყავი როდესაც დავქვრივდი, 26 წლის გავხდი როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო, ძალიან ცუდად ვიყავი, მაგრამ მე დავრჩი 2 შვილით. რა თქმა უნდა, მარტოობა ვიგრძენი, პირველი პერიოდი ძალიან მძიმედ ვიყავი, მაგრამ იმდენად სწორად მედგნენ ჩემი მშობლები გვერდში რომ გადამატანინეს, ცხოვრების იმედიც მომცეს და გავთხოვდი კიდეც", - ამბობს ეკა მამალაძე.

qartuliazri.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • დეკანოზი გიორგი მამალაძე საზოგადოებას: შენდობა მინდა გთხოვოთ
  • "კოლხი ქალთევზა" - გინესის რეკორდსმენი გოგონა საქართველოდან
  • ქართველი გოგოს რეაქცია, როდესაც იგებს, რომ თავისი sms-ები ქმრის ტელეფონზე მ ...
  • ნინა წკრიალაშვილმა დაუნის სინდრომით დაავადებულ ბავშვებს ბოდიში მოუხადა
  • წავა თუ არა პოლიტიკაში მურატ ილდირიმი
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-05-2017, 15:27
    შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
    21-05-2017, 15:23
    მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
    17-05-2017, 08:27
    "ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
    5-05-2017, 16:09
    ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
    30-04-2017, 16:10
    სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
    26-04-2017, 16:22
    აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
    24-04-2017, 08:56
    რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

    ვიდეო კოლაჟი
    25-05-2017, 15:54
    ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
    12-05-2017, 15:04
    "მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
    6-05-2017, 08:52
    ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
    6-05-2017, 08:45
    თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
    5-05-2017, 16:06
    "დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
    5-05-2017, 15:48
    ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს