Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…
loading...

ეკა მამალაძე: 26 წლის გავხდი, როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო…

თარიღი: 20-03-2017, 03:17,
მომღერალმა ეკა მამალაძემ გადაცემაში „უხერხული კითხვები" თავის ცხოვრებაზე გულწრფელად ისაუბრა. მამალაძეს, არც თავისი ტრაგედია დაუმალავს, რომელიც ახალგაზრდობაში თავს დაატყდა.

„ძალიან პატარა ვიყავი როდესაც დავქვრივდი, 26 წლის გავხდი როდესაც ჩემი ქმრის დასაფლავება იყო, ძალიან ცუდად ვიყავი, მაგრამ მე დავრჩი 2 შვილით. რა თქმა უნდა, მარტოობა ვიგრძენი, პირველი პერიოდი ძალიან მძიმედ ვიყავი, მაგრამ იმდენად სწორად მედგნენ ჩემი მშობლები გვერდში რომ გადამატანინეს, ცხოვრების იმედიც მომცეს და გავთხოვდი კიდეც", - ამბობს ეკა მამალაძე.

qartuliazri.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • დეკანოზი გიორგი მამალაძე საზოგადოებას: შენდობა მინდა გთხოვოთ
  • "კოლხი ქალთევზა" - გინესის რეკორდსმენი გოგონა საქართველოდან
  • ქართველი გოგოს რეაქცია, როდესაც იგებს, რომ თავისი sms-ები ქმრის ტელეფონზე მ ...
  • ნინა წკრიალაშვილმა დაუნის სინდრომით დაავადებულ ბავშვებს ბოდიში მოუხადა
  • წავა თუ არა პოლიტიკაში მურატ ილდირიმი
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    23-09-2017, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:01
    “პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს