Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!

თარიღი: 20-03-2017, 02:47,
მაია ასათიანი "პროფილის" გვერდზე წერილს აქვეყნებს:

"დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას! ვიცი რომ ეს მომგებიანი და ყველაზე "გაყიდვადი"თემაა თქვენთვის! წლების მანძილზე მიმწარებდით ცხოვრებას და ჩუმად ვიყავი! ახლა შეგაკვდებით და ვიბრძოლებ ბოლომდე, თუ კიდევ ერთ მსგავსს "ნიუსს" ვნახავ-სასამართლოში შევხვდებით!" - წერს ჟურნალისტი.

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!


presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მაია ასათიანი სამსახურში დაბრუნდა!..
  • მაია ასათიანის ახალი წერილი: "დაცემა ადვილია, ფეხზე დგომაა ძნელი!"
  • უხერხული კითხვების დრო ახლოვდება – მაია ასათიანი რესპონდენტის ამპლუაში
  • სად მიდის მაია ასათიანი და რა საერთო ექნება მას შორენა ბეგაშვილთან?
  • რას ფიქრობს ქართველ კაცებზე მაია ასათიანი და რატომ არ საუბრობს პოლიტიკაზე
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    13-03-2017, 02:12
    ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
    3-03-2017, 06:24
    თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
    13-02-2017, 09:39
    10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
    6-02-2017, 07:27
    ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
    29-01-2017, 08:53
    ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
    28-01-2017, 15:51
    სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
    21-01-2017, 14:43
    სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:33
    ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
    დღეს, 06:57
    "გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:46
    სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:34
    გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
    18-03-2017, 05:20
    პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
    17-03-2017, 16:33
    "ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
    17-03-2017, 14:09
    "ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე