Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!

თარიღი: 20-03-2017, 02:47,
მაია ასათიანი "პროფილის" გვერდზე წერილს აქვეყნებს:

"დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას! ვიცი რომ ეს მომგებიანი და ყველაზე "გაყიდვადი"თემაა თქვენთვის! წლების მანძილზე მიმწარებდით ცხოვრებას და ჩუმად ვიყავი! ახლა შეგაკვდებით და ვიბრძოლებ ბოლომდე, თუ კიდევ ერთ მსგავსს "ნიუსს" ვნახავ-სასამართლოში შევხვდებით!" - წერს ჟურნალისტი.

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!


presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მაია ასათიანი სამსახურში დაბრუნდა!..
  • მაია ასათიანის ახალი წერილი: "დაცემა ადვილია, ფეხზე დგომაა ძნელი!"
  • უხერხული კითხვების დრო ახლოვდება – მაია ასათიანი რესპონდენტის ამპლუაში
  • სად მიდის მაია ასათიანი და რა საერთო ექნება მას შორენა ბეგაშვილთან?
  • რას ფიქრობს ქართველ კაცებზე მაია ასათიანი და რატომ არ საუბრობს პოლიტიკაზე
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-05-2017, 15:27
    შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
    21-05-2017, 15:23
    მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
    17-05-2017, 08:27
    "ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
    5-05-2017, 16:09
    ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
    30-04-2017, 16:10
    სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
    26-04-2017, 16:22
    აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
    24-04-2017, 08:56
    რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

    ვიდეო კოლაჟი
    25-05-2017, 15:54
    ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
    12-05-2017, 15:04
    "მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
    6-05-2017, 08:52
    ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
    6-05-2017, 08:45
    თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
    5-05-2017, 16:06
    "დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
    5-05-2017, 15:48
    ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს