Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!
loading...

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!

თარიღი: 20-03-2017, 02:47,
მაია ასათიანი "პროფილის" გვერდზე წერილს აქვეყნებს:

"დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას! ვიცი რომ ეს მომგებიანი და ყველაზე "გაყიდვადი"თემაა თქვენთვის! წლების მანძილზე მიმწარებდით ცხოვრებას და ჩუმად ვიყავი! ახლა შეგაკვდებით და ვიბრძოლებ ბოლომდე, თუ კიდევ ერთ მსგავსს "ნიუსს" ვნახავ-სასამართლოში შევხვდებით!" - წერს ჟურნალისტი.

მაია ასათიანი: დაანებეთ თავი ჩემი გარდაცვლილი შვილის სახელით სპეკულირებას!


presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • მაია ასათიანი სამსახურში დაბრუნდა!..
  • მაია ასათიანის ახალი წერილი: "დაცემა ადვილია, ფეხზე დგომაა ძნელი!"
  • უხერხული კითხვების დრო ახლოვდება – მაია ასათიანი რესპონდენტის ამპლუაში
  • სად მიდის მაია ასათიანი და რა საერთო ექნება მას შორენა ბეგაშვილთან?
  • რას ფიქრობს ქართველ კაცებზე მაია ასათიანი და რატომ არ საუბრობს პოლიტიკაზე
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    14-04-2018, 16:30
    ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
    12-04-2018, 15:55
    "ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
    4-04-2018, 16:46
    სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
    1-04-2018, 16:15
    ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
    23-03-2018, 08:04
    "ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
    17-03-2018, 17:05
    როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
    13-03-2018, 11:14
    „ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 15:55
    მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
    დღეს, 15:51
    "არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
    დღეს, 15:37
    “ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
    გუშინ, 08:46
    ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა
    19-04-2018, 10:11
    „როგორ დაიგეგმა გიორგი სანაიას მკვლელობა, რატომ გაიტაცეს პეტრე ცისკარიშვილი და ვინ მფარველობდა კრიმინალურ ბანდას“ - სოსო ალავიძე სკანდალური საქმეების დეტალებს ჰყვება