Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია

X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია

რუსთავი2-ის ეთერში სულ მალე X ფაქტორის ახალი სეზონი დაიწყება. ამ წუთებში ფილარმონიის დიდ საკონცერტო დარბაზში სატელევიზიო ეპიზოდების გადაღება მიმდინარეობს.

X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია: ტელეწამყვანი - გიორგი გაბუნია, მომღერლები - სტეფანე მღებრიშვილი, სოფო ნიჟარაძე და ლელა წურწუმია.

X ფაქტორის წამყვანები კი რუსკა მაყაშვილი და ვანიკო თარხნიშვილი იქნებიან.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • X ფაქტორის ფინალისტები: გიგი ადამაშვილი, ცირა კობიაშვილი, ავთო აბესლამიძე დ ...
  • „იქს ფაქტორის“ ჩაწერა სოფო ნიჟარაძის ცრემლებმა შეაფერხა – რატომ დატოვა მენტ ...
  • ახალი ხმის წამყვანები ეკა ამირეჯიბი და დუტა სხირტლაძე იქნებიან
  • გიორგი ხაბურზანია - "სტეფანეს გადაწყვეტილებაზე ყბა ჩამომივარდა"
  • საინტერესო სიახლე - ნინო ქათამაძე „იქს-ფაქტორის“ ჟიურის ცვლის
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-05-2017, 15:27
    შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
    21-05-2017, 15:23
    მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
    17-05-2017, 08:27
    "ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
    5-05-2017, 16:09
    ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
    30-04-2017, 16:10
    სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
    26-04-2017, 16:22
    აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
    24-04-2017, 08:56
    რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

    ვიდეო კოლაჟი
    25-05-2017, 15:54
    ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
    12-05-2017, 15:04
    "მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
    6-05-2017, 08:52
    ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
    6-05-2017, 08:45
    თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
    5-05-2017, 16:06
    "დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
    5-05-2017, 15:48
    ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს