Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია

X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია

რუსთავი2-ის ეთერში სულ მალე X ფაქტორის ახალი სეზონი დაიწყება. ამ წუთებში ფილარმონიის დიდ საკონცერტო დარბაზში სატელევიზიო ეპიზოდების გადაღება მიმდინარეობს.

X ფაქტორის ახალი მენტორების ვინაობა უკვე ცნობილია: ტელეწამყვანი - გიორგი გაბუნია, მომღერლები - სტეფანე მღებრიშვილი, სოფო ნიჟარაძე და ლელა წურწუმია.

X ფაქტორის წამყვანები კი რუსკა მაყაშვილი და ვანიკო თარხნიშვილი იქნებიან.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • X ფაქტორის ფინალისტები: გიგი ადამაშვილი, ცირა კობიაშვილი, ავთო აბესლამიძე დ ...
  • „იქს ფაქტორის“ ჩაწერა სოფო ნიჟარაძის ცრემლებმა შეაფერხა – რატომ დატოვა მენტ ...
  • ახალი ხმის წამყვანები ეკა ამირეჯიბი და დუტა სხირტლაძე იქნებიან
  • გიორგი ხაბურზანია - "სტეფანეს გადაწყვეტილებაზე ყბა ჩამომივარდა"
  • საინტერესო სიახლე - ნინო ქათამაძე „იქს-ფაქტორის“ ჟიურის ცვლის
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    13-03-2017, 02:12
    ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
    3-03-2017, 06:24
    თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
    13-02-2017, 09:39
    10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
    6-02-2017, 07:27
    ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
    29-01-2017, 08:53
    ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
    28-01-2017, 15:51
    სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
    21-01-2017, 14:43
    სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:33
    ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
    დღეს, 06:57
    "გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:46
    სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:34
    გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
    18-03-2017, 05:20
    პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
    17-03-2017, 16:33
    "ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
    17-03-2017, 14:09
    "ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე