Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე

ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე

ბახვა ბრეგვაძე გიორგი ბახუტაშვილის ქალიშვილის, ბეას ნათლიაა. ბავშვის ფოტოზე, რომელიც ბაკურიანშია გადაღებული, მსახიობმა შემდეგი კომენტარი დაწერა: "ფეხით ჩამოვალ ეხლა მანდ და ვათრევ თოვლში".


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


droni.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • სალომე ჭაჭუამ იმიჯი შეიცვალა – ნახეთ როგორ გამოიყურება ის (ფოტო)
  • მაიკო კაჭკაჭიშვილი ნინა სუბლატს უპირისპირდება
  • როგორ გამოყავს გიორგი ბახუტაშვილს შვილი სამშობიაროდან - „უღრმესი მადლობა ყვ ...
  • ექსკლუზივი - გიორგი ბახუტაშვილზე ახალი სერიალის გადაღებას ფიქრობენ
  • არ მესმის, რა არის სირცხვილი ან სკანდალური - მაკა ჩიჩუას კომენტარი პრეზიდენ ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    13-03-2017, 02:12
    ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
    3-03-2017, 06:24
    თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
    13-02-2017, 09:39
    10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
    6-02-2017, 07:27
    ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
    29-01-2017, 08:53
    ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
    28-01-2017, 15:51
    სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
    21-01-2017, 14:43
    სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:33
    ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
    დღეს, 06:57
    "გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:46
    სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
    19-03-2017, 15:34
    გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
    18-03-2017, 05:20
    პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
    17-03-2017, 16:33
    "ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
    17-03-2017, 14:09
    "ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე