Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე

ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე

ბახვა ბრეგვაძე გიორგი ბახუტაშვილის ქალიშვილის, ბეას ნათლიაა. ბავშვის ფოტოზე, რომელიც ბაკურიანშია გადაღებული, მსახიობმა შემდეგი კომენტარი დაწერა: "ფეხით ჩამოვალ ეხლა მანდ და ვათრევ თოვლში".


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე


droni.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • სალომე ჭაჭუამ იმიჯი შეიცვალა – ნახეთ როგორ გამოიყურება ის (ფოტო)
  • მაიკო კაჭკაჭიშვილი ნინა სუბლატს უპირისპირდება
  • როგორ გამოყავს გიორგი ბახუტაშვილს შვილი სამშობიაროდან - „უღრმესი მადლობა ყვ ...
  • ექსკლუზივი - გიორგი ბახუტაშვილზე ახალი სერიალის გადაღებას ფიქრობენ
  • არ მესმის, რა არის სირცხვილი ან სკანდალური - მაკა ჩიჩუას კომენტარი პრეზიდენ ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    21-05-2017, 15:27
    შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
    21-05-2017, 15:23
    მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
    17-05-2017, 08:27
    "ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
    5-05-2017, 16:09
    ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
    30-04-2017, 16:10
    სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
    26-04-2017, 16:22
    აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
    24-04-2017, 08:56
    რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

    ვიდეო კოლაჟი
    25-05-2017, 15:54
    ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
    12-05-2017, 15:04
    "მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
    6-05-2017, 08:52
    ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
    6-05-2017, 08:45
    თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
    5-05-2017, 16:06
    "დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
    5-05-2017, 15:48
    ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს