Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » რატომ აღმოჩნდა მარიამ როინიშვილის სანტა პატრული
loading...

რატომ აღმოჩნდა მარიამ როინიშვილის სანტა პატრული

თარიღი: 1-01-2017, 08:58,
მარიამ როინიშვილი სოციალურ ქსელში წერს:

“წელს ჩემი სანტა პატრული აღმოჩნდა რომელმაც გრანდიოზული ჯარიმით დამასაჩუქრა (31 დეკემბერს) ! პრობლემური წელი, პრობლემურად დამთავრდა… 2016 წელო დიდად “კმაყოფილი” ვარ შენით!!!! თქვენ კი ჩემო მეგობრებო. ბედნიერი 2017 წელი გაგითენოთ ღმერთმა. გილოცავთ”

primetimenews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
23-03-2018, 08:04
"ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
17-03-2018, 17:05
როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
13-03-2018, 11:14
„ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 15:55
მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
გუშინ, 15:51
"არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
გუშინ, 15:37
“ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
20-04-2018, 08:46
ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა