Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღაფრთოვანა?

ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღაფრთოვანა?

სერიალ "ჩემი ცოლის დაქალებში" პერსონაჟ კვაზი მანჭკავას შვილიშვილის, ულამაზესი ბარბარეს გამოჩენამ მაყურებელი ძალიან დააინტერესა. სოციალურ ქსელში ბევრი კითხულობს, თუ ვინ არის ეს ულამაზესი მსახიობი.

როგორც გაირკვა, ბარბარეს როლის შემსრულებელი მარიშკა ჯავახაძეა. საქართველოს ყოფილი ეკონომიკის მინისტრი ირაკლი რეხვიაშვილის მეუღლე და გივი თარგამაძის ნათლულია. მსახიობი და ყოფილი მინისტრი 2014 წელს დაქორწინდნენ. ნათლიან - გივი თარგამაძემ მათ დაქორწინებას სოციალურ ქსელში წერილი მიუძღვნა და მარიშკას "ყველაზე ლამაზი ნაციონალი" უწოდა.

ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღაფრთოვანა?


ვინ არის ულამაზესი გოგონა, რომელიც სერიალ "ჩცდ"-ში გამოჩნდა და პუბლიკა აღაფრთოვანა?


presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:

ინფორმაცია
ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


 

ფოტო განწყობისათვის
3-10-2018, 20:02
ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
27-09-2018, 09:45
როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
19-09-2018, 15:01
ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
15-09-2018, 14:54
ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
5-09-2018, 19:16
ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
22-08-2018, 20:01
აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
15-08-2018, 20:03
İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 12:14
გამოქვეყნდა ქერჩის კოლეჯის ხოცვა-ჟლეტის კადრები +18
17-10-2018, 12:35
დამტვრეული ხელები, სიგარეტის ნამწვავი და მოგლეჯილი თმა - 24 წლის სოფო წიკლაური წამების დეტალები (ვიდეო)
13-10-2018, 20:26
6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა