Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » სალომე ღვინიაშვილმა პარიზის მოდის კვირეულზე ფურორი მოახდინა
loading...

სალომე ღვინიაშვილმა პარიზის მოდის კვირეულზე ფურორი მოახდინა

თარიღი: 1-10-2016, 13:31,
სალომე ღვინიაშვილმა პარიზის მოდის კვირეულზე ფურორი მოახდინა

დიზაინერმა სალომე ღვინიაშვილმა ინსტაგრამზე ახალ ფოტო გამოაქვეყნა, სადაც იდეალურ ფორმაშია. როგორც დიზაინერი წერს სამოსი საკუთარი კოლექციიდან არის.

სალომე ღვინიაშვილმა პარიზის მოდის კვირეულზე ფურორი მოახდინა


სალომე ღვინიაშვილმა პარიზის მოდის კვირეულზე ფურორი მოახდინა



primetimenews.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • დაუნის სინდრომის მქონე მოდელი ნიუ-იორკის მოდის კვირეულზე დაბრუნდა
  • კორკოტა - "რამდენი გრძნობაა, რაც სიყვარულს ჰგავს, მაგრამ ის ერთი იშვიათად ...
  • სალომე ღვინიაშვილი - აკა ნანიტაშვილს ზღაპრული სტილი აქვს
  • სალომე ღვინიაშვილს მართვის უფლება ჩამოართვეს
  • მოდელმა სალომე ღვინიაშვილმა კრივში ვარჯიში დაიწყო (ვიდეო)
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
    22-05-2018, 09:13
    ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
    20-05-2018, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    20-05-2018, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:21
    24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
    24-05-2018, 11:58
    "გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
    24-05-2018, 11:47
    მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
    23-05-2018, 16:52
    "ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია