Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ბომონდი » გიგი გაჩეჩილაძე დაქორწინდა!

გიგი გაჩეჩილაძე დაქორწინდა!

გიგი გაჩეჩილაძე რჩეულზე, ანანო ჯოხაძეზე დაქორწინდა. წყვილის ქორწილი მცირე ხნის წინ გაიმართა. ქორწილის ამსახველი ვიდეო ინტერნეტსივრცეში გავრცელდა.

გიგის რჩეული ანანო ჯოხაძეა. ისინი ერთად საკმაო ხანია, არიან. გიგის პირადი ცხოვრება მუდმივად ყურადღების ცენტრშია. თავადაც გულახდილად საუბრობს ამ თემაზე. სალომე ჭაჭუასთან დაშორების შემდეგ, ამ საკითხზე ყვითელი პრესა ბევრს წერდა. გიგი თავად ამბობდა, რომ ძალიან გაუჭირდა ამ ამბის გადატანა, მაგრამ ახლა სალომესთან მეგობრობს და ახალი სიყვარულიც იპოვა.

გიგისა და ანანოს ვულოცავთ და დიდ ბედნიერებას ვუსურვებთ!

fortuna.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • სალომე ჭაჭუას ყოფილ შეყვარებულს, გიგი გაჩეჩილაძეს ცოლი მოყავს
  • როგორ შეხვდა გიგი გაჩეჩილაძე სალომე ჭაჭუას განქორწინებას?
  • გიგი უგულავას ციხეში პრობლემები აქვს. რა ფაქტებს ასაჯაროებს მისი ცოლი?
  • სალომე ჭაჭუას და გიგი გაჩეჩილაძის ცეკვა (ვიდეო)
  • როგორ შეხვდა გიგი გაჩეჩილაძე გიორგის და სალომეს სიყვარულის ამბავს

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა
    19-09-2018, 15:01
    ბერა ივანიშვილის საცოლის ფოტოები "ინსტაგრამიდან"
    15-09-2018, 14:54
    ჭურჭლის მრეცხავობიდან მილიარდერობამდე - როგორ ცხოვრობს მსოფლიოს უმდიდრესი ადამიანის ცოლი (ფოტოები)
    5-09-2018, 19:16
    ქალს, რომელიც თავის სარჩენად სახლში ტორტებს აცხობს, ბინიდან გასახლებით და 5000-დოლარიანი ჯარიმით ემუქრებიან
    22-08-2018, 20:01
    აზერბაიჯანელი მოდელი ქალწულობას 100 000 ევროდ ყიდის - "მარია" მიღებული ფულით სახლის ყიდვას და მოგზაურობას აპირებს (ფოტოები)
    15-08-2018, 20:03
    İçerde - პოპულარული თურქი მსახიობები ჩაგათაი ულუსოი და არას ბულუთ ინემლი ქართველ მაყურებელს დაუბრუნდნენ

    ვიდეო კოლაჟი
    13-10-2018, 20:26
    6 წლის გოგონამ საკუთარ თავზე აიღო პარალიზებული მამის მოვლა
    12-10-2018, 12:59
    ქართველმა გოგონამ ბერძნულ The Voice-ში ოთხივე მწვრთნელი შემოაბრუნა
    9-10-2018, 20:48
    "ფეხებს რომ პარჭყავს, ის უნდა გახდეს თურმე პირველი ლედი" - რეზო ამაშუკელი ახალ მიმართვას ავრცელებს
    7-10-2018, 20:43
    " შე კრეტინო, დედალო ძუკნა, ჩამოდი თუ შნო გაქვს, მარტო მე დაგხვდები!"- რეზო ამაშუკელი მიხეილ სააკაშვილს მიმართავს
    7-10-2018, 19:45
    "მძღოლს ალბათ დააპატიმრებენ, მაგრამ ამ ბავშვებს ეს გააცოცხლებს?!" - საზარელ ავარიას შეწირული კიდევ 2 ახალგაზრდა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    2-10-2018, 19:47
    ,,დააბრუნეთ სააკაშვილი და უკანალზე აკოცეთ"