Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ქვეყნები, სადაც უვიზოთ იმოგზაურებთ
loading...

ქვეყნები, სადაც უვიზოთ იმოგზაურებთ

თარიღი: 18-08-2015, 07:14,
რომელი ქვეყნებია ღია საქართველოს მოქალაქეებისთვის?

საერთაშორისო ხელშეკრულებებისა და ცალკეული ქვეყნების შიდა კანონმდებლობის საფუძველზე საქართველოს მოქალაქეებს უფლება აქვთ, უვიზოდ შევიდნენ შემდეგ ქვეყნებში:

აზერბაიჯანი
ანტიგუა და ბარბუდა
ბარბადოსი
ბაჰამის თანამეგობრობა
ბელორუსი
დომინიკის რესპუბლიკა
ეკვადორი
თურქეთი
ისრაელი
ირანი
კოლუმბია
მალაიზია
მოლდოვა
მონღოლეთი
პანამა
სამოა
სომხეთი
ტაჯიკეთი
უზბეკეთი
ურუგვაი
ბრაზილია
უკრაინა
ყაზახეთი
ყირგიზეთი
ჰაიტი




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ყველაზე საზიანო დიეტების ჩამონათვალში სომხეთი ლიდერობს
  • ნუცა ბუზალაძემ "ახალ ტალღაზე" ფურორი მოახდინა - ქართველი მომღერალი პირველ ...
  • ქვეყნები, სადაც ყველაზე სექსუალური ადამიანები ცხოვრობენ
  • რამდენად მარტივია ქართველი გოგოს "შებმა" - targetmap.com-ის საერთაშორისო ...
  • რამდენად მარტივია ქართველი გოგოს “შებმა” – targetmap.com-ის საერთაშორისო რე ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
    4-09-2017, 13:51
    ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
    გუშინ, 16:03
    თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
    გუშინ, 15:57
    „ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
    გუშინ, 05:37
    ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
    19-09-2017, 15:01
    მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
    19-09-2017, 14:49
    საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
    19-09-2017, 13:17
    რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია