Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ჩვეულებრივ ნაძვის ხეს ჰგავს, არა? ნახეთ, რა ემართება მას, როდესაც მუსიკას რთავენ!
loading...

ჩვეულებრივ ნაძვის ხეს ჰგავს, არა? ნახეთ, რა ემართება მას, როდესაც მუსიკას რთავენ!

თარიღი: 7-01-2015, 14:09,
ბევრჯერ მინახავს საახალწლო განათებების შოუ. უცხოეთში დამკვიდრებული პრაქტიკაა, რომ ადამიანები თავიანთ ეზოში საახალწლო დეკორაციებს დგამენ და განათებებს აკეთებენ… მაგრამ მე პირადად ნაძვის ხეზე გაკეთებული ასეთი შოუ პირველად ვნახე.

ამ ნაძვის გასანათებლად გამოყენებულია 7,000 ნათურა.

ვიდეომ საახალწლო განწყობა ნამდვილად მოიტანა ჩემამდე.

თუკი თქვენც გამხიარულდით, მაშინ გააზიარეთ!

წყარო: aww.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
16-01-2018, 15:10
ისტორია, რომელსაც არასოდეს დაივიწყებენ - კატამ სანაგვეზე გადაგდებული ბავშვი გაყინვისგან იხსნა (ფოტოები)
11-01-2018, 19:25
ხელახლა ნაპოვნი „დაკარგული“ სიყვარულის ამბავი
25-12-2017, 15:50
ახალ წელს "პუდელის" ვარცხნილობით უნდა შეხვდეთ - რჩევები ასტროლოგებისგან
23-12-2017, 16:48
კურტ რასელმა და გოლდი ჰოუნმა საშობაო საჩუქრები შეიძინეს
23-12-2017, 16:44
კაბა, რომელიც მეგან მარკლის ნიშნობის ფოტოებზე აცვია, 75 000 დოლარი ღირს (ფოტოები)
17-12-2017, 15:49
68 წლის რიჩარდ გირი და 34 წლის ალეჰანდრა სილვა დაინიშნენ (ფოტო)
17-12-2017, 15:18
დაღუპული სპეცრაზმელის ოჯახს ბინა აჩუქეს

ვიდეო კოლაჟი
16-01-2018, 15:13
შოკისმომგვრელი კადრები მიანმარიდან- რატომ ჩააყოლეს ქალი საფლავში გარდაცვლილ ქმარს?
11-01-2018, 19:21
სოციალურ ქსელში გავრცელდა ვიდეო, რომელსაც 62 მილიონი ნახვა და 1 294 045 გაზიარება აქვს (ვიდეო)
11-01-2018, 15:09
ვიდეოთამაშ CIVILIZATION-ს თამარ მეფის პერსონაჟი დაემატა
11-01-2018, 15:06
Securite Routiere: ჩაეჭიდე სიცოცხლეს! (ემოციური ვიდეორგოლი)
11-01-2018, 14:44
ფრანგი ფოტოგრაფი: "ერს, სადაც ოკუპაციის გასაპროტესტებლად მიტინგზე 100 კაცი გამოდის, მარიხუანას დეკრიმინალიზაციის მოთხოვნით კი 10000, მომავალი არ აქვს"
7-01-2018, 15:11
6 წლის ელენე მახარაძემ დედასთან და ბებიასთან ერთად სამებაში იგალობა
23-12-2017, 17:57
ოჯახმა უსახლკარო კაცს გვერდით გაუარა, იმან, რაც ოჯახის მამამ გააკეთა, მათი ცხოვრება სამუდამოდ შეცვალა (ვიდეო)