Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ჩვეულებრივ ნაძვის ხეს ჰგავს, არა? ნახეთ, რა ემართება მას, როდესაც მუსიკას რთავენ!
loading...

ჩვეულებრივ ნაძვის ხეს ჰგავს, არა? ნახეთ, რა ემართება მას, როდესაც მუსიკას რთავენ!

თარიღი: 7-01-2015, 14:09,
ბევრჯერ მინახავს საახალწლო განათებების შოუ. უცხოეთში დამკვიდრებული პრაქტიკაა, რომ ადამიანები თავიანთ ეზოში საახალწლო დეკორაციებს დგამენ და განათებებს აკეთებენ… მაგრამ მე პირადად ნაძვის ხეზე გაკეთებული ასეთი შოუ პირველად ვნახე.

ამ ნაძვის გასანათებლად გამოყენებულია 7,000 ნათურა.

ვიდეომ საახალწლო განწყობა ნამდვილად მოიტანა ჩემამდე.

თუკი თქვენც გამხიარულდით, მაშინ გააზიარეთ!

წყარო: aww.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 12:53
გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
19-06-2018, 16:53
"იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
19-06-2018, 15:42
30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
18-06-2018, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
18-06-2018, 14:14
54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
15-06-2018, 14:04
„ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი