Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » სიყვარულის ახსნა ზოდიაქოს მიხედვით
loading...

სიყვარულის ახსნა ზოდიაქოს მიხედვით

თარიღი: 13-09-2014, 15:38,
ვერძი - მიყვარხარ, ვიცი რომ შენც, სჯობს მაკოცო.

კურო - სანამ წვიმა გადაიღებს უნდა გითხრა, მიყვარხარ (წვიმამა დიდი ხნის წინ გადაიღო).

ტყუპები - ძალიან მიყვარხარ - განა მართლა?

კირჩხიბი - ცოლად გამომყევი! უშენოდ მოვკვდები.

ლომი - როგორ გაგიმართლა, რომ შემიყვარდი.

ქალწული - მეზიზღება სიყვარულის ახსნა, შენით ვერ ხვდები?

სასწორი - მიყვარხარ, არ მიყვარხარ, მიყვარხარ არ მიყვარხარ, მიმაღებინე გადაწყვეტილება რა.

მორიელი - ჩემი ხარ, მაგრამ საკმარისია ვიეჭვიანო, მოგკლავ.

მშვილდოსანი - მსოფლიოში ყველაზე მაგარი ქალი ხარ (მერამდენეჯერ ამბობს ამას თვითონაც არ იცის).

თხის რქა - მინდა იცოდე მომწონხარ, თუ შენც, მსურს ერთად ვიყოთ.

მერწყული - რა ბანალურია სიყვარულის ახსნა, ვიმეგობროთ და დღესასწაულებზე სექსით დავკავდეთ.

თევზები - მიყვარხარ, მაგრამ ვიცი, რომ შენ მიმატოვებ - ბედი არაფერში მაქვს. 

წყარო: presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
დღეს, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
დღეს, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა

ვიდეო კოლაჟი
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
13-05-2018, 06:03
გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე
12-05-2018, 08:53
შსს ნარკოტიკების საკონტროლო შესყიდვის ვიდეომასალას ავრცელებს
12-05-2018, 08:49
ხათუნა ხოფერია: ამ ბიჭივით გეტკინოთ საკუთარი ღირსება! დავიჯერო, ასე მძიმეა იყო ადამიანი?!