Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » 88 წლის ქალი–ფოსტალიონი რეკორდსმენია
loading...

88 წლის ქალი–ფოსტალიონი რეკორდსმენია

თარიღი: 8-05-2014, 14:57,
88 წლის ბერილ უოლკერი გინესის რეკორდების წიგნში მსოფლიოში ყველაზე ხანდაზმული ფოსტალიონის ტიტულით შევიდა. 35 წლის წინ დაწყებულ საქმიანობას ბერილი უწინდებურად ენერგიულად აგრძელებს და ინგლისის ქალაქ გლოსტერის ქუჩებში ახალგაზრდული ენთუზიაზმით არიგებს გაზეთებს. დიდთოვლობის, ქარისა თუ მცხუნვარე მზის მიუხედავად, ბერილი თავისი ველოსიპედით მაინც ქუჩაშია და გაზეთებს არიგებს. 

ბერილი ყოველ დილით 6 საათზე დგება, საუზმეზე მხოლოდ გრეიპფრუტს მიირთმევს, შემდეგ ჯდება ველოსიპედზე და მუშაობას იწყებს. ხანშიშესული ქალი კვირაში 6 დღეს მუშაობს და დღეში 6 მილს გადის. 

– ჩემს საყვარელ საქმიანობას მაშინ დავანებებ თავს, როდესაც ის თავად დამანებებს თავს, – განუცხადა 88 წლის ბერილ უოლკერმა ჟურნალისტებს.

წყარო: sana.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
გუშინ, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
გუშინ, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)