Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » „უკვე ორი წელი ხდება, ერთად აღარ ვართ“
loading...

„უკვე ორი წელი ხდება, ერთად აღარ ვართ“

თარიღი: 12-03-2014, 14:12,
უკვე ორი წელი ხდება, რაც ერთად აღარ ვართ – ამის შესახებ „კვირას" მომღერალმა მარიამ როინიშვილმა განუცხადა. მისივე თქმით, მას არ სურს დანარჩენ დეტალებზე საჯაროდ ისაუბროს.
„მეუღლესთან გაშორების ფაქტს ვადასტურებ, თუმცა არ მსურს დეტალებზე ვისაუბრო. მიმაჩნია, რომ ჩემი პირადი ცხოვრების გამომზეურება ლამაზი არ არის. უკვე ორი წელი ხდება ერთად აღარ ვართ", – განაცხადა მარიამ როინიშვილმა.
შეგახსენებთ: მარიამ როინიშვილი 2010 წელს ცოლად გაჰყვა გიორგი მახარაძეს, მათ 3 წლის გოგონა – ელენე ჰყავთ. გიორგი პროფესიით მსახიობია. წყვილმა ერთმანეთი თეატრალურ უნივერსიტეტში გაიცნო და დაოჯახდნენ.

წყარო: kvira.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
დღეს, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
დღეს, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა

ვიდეო კოლაჟი
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
13-05-2018, 06:03
გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე
12-05-2018, 08:53
შსს ნარკოტიკების საკონტროლო შესყიდვის ვიდეომასალას ავრცელებს
12-05-2018, 08:49
ხათუნა ხოფერია: ამ ბიჭივით გეტკინოთ საკუთარი ღირსება! დავიჯერო, ასე მძიმეა იყო ადამიანი?!