Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » „უკვე ორი წელი ხდება, ერთად აღარ ვართ“
loading...

„უკვე ორი წელი ხდება, ერთად აღარ ვართ“

თარიღი: 12-03-2014, 14:12,
უკვე ორი წელი ხდება, რაც ერთად აღარ ვართ – ამის შესახებ „კვირას" მომღერალმა მარიამ როინიშვილმა განუცხადა. მისივე თქმით, მას არ სურს დანარჩენ დეტალებზე საჯაროდ ისაუბროს.
„მეუღლესთან გაშორების ფაქტს ვადასტურებ, თუმცა არ მსურს დეტალებზე ვისაუბრო. მიმაჩნია, რომ ჩემი პირადი ცხოვრების გამომზეურება ლამაზი არ არის. უკვე ორი წელი ხდება ერთად აღარ ვართ", – განაცხადა მარიამ როინიშვილმა.
შეგახსენებთ: მარიამ როინიშვილი 2010 წელს ცოლად გაჰყვა გიორგი მახარაძეს, მათ 3 წლის გოგონა – ელენე ჰყავთ. გიორგი პროფესიით მსახიობია. წყვილმა ერთმანეთი თეატრალურ უნივერსიტეტში გაიცნო და დაოჯახდნენ.

წყარო: kvira.ge





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
4-09-2017, 13:51
ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
გუშინ, 16:03
თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
გუშინ, 15:57
„ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
გუშინ, 05:37
ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
19-09-2017, 15:01
მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
19-09-2017, 14:49
საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
19-09-2017, 13:17
რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია