Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » აღმაშენებლის ხეივანში კორპუსიდან მინების ჩამოვარდნა ვიდეოზე დააფიქსირეს
loading...

აღმაშენებლის ხეივანში კორპუსიდან მინების ჩამოვარდნა ვიდეოზე დააფიქსირეს

თბილისში, აღმაშენებლის ხეივანში შენობის მე-13 და მე-14 სართულიდან მინები ჩამოვარდა.

სახანძრო-სამაშველო სამსახურმა ვიტრაჟების დემონტაჟი განახორციელა და სხვა მინების ჩამოვარდნა თავიდან აიცილა – აცხადებენ საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახურში. უწყება შესაბამის ვიდეომასალასაც ავრცელებს.

ამასთან, სოციალურ ქსელებში ვრცელდება ვიდეო, თუ როგორ ჩამოვარდა მინები.





კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • კახეთის გზატკეცილზე ხანძარი ლოკალიზებულია
  • აღმაშენებლის ხეივანში მომხდარი ავარიის დროს დაშავებული ქალი მართვით სუნთქვა ...
  • “სიკვდილი გზის მეორე მხარეს ელოდებოდა! ყველაფერი დამთავრდა” – ავარიას “ფეის ...
  • “ბე ემ ვე” ჯერ გაჩერების ბოძს, შემდეგ კი დედა-შვილს დაეჯახა – რას ამბობენ თ ...
  • ვიდეო - მაშველი მანქანებისგან გზის გათავისუფლებას თავად ცდილობს
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    გუშინ, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    გუშინ, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:14
    54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
    15-06-2018, 14:04
    „ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი