Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » სპორტდაბაზში გადაღებული სელფი ფსიქიკურ პრობლემებზე მიანიშნებს?!
loading...

სპორტდაბაზში გადაღებული სელფი ფსიქიკურ პრობლემებზე მიანიშნებს?!

თარიღი: 13-09-2017, 09:36,
ბოლო დროს სოციალური ქსელში სულ უფრო ხშირად ვხვდებით სელფებს სპორტდარბაზებიდ და ფიტნესცენტრებიდან. სწორედ ამიტომ, ლონდონის ბრიუნელის უნივერსიტეტის მეცნირებმა გადაწვიტეს, უფრო დეტალურად შეესწავლათ ეს პრობლემა. გაირკვა, რომ სპორტით დაკავებული ადამიანები, რომლებიც გამუდმებით იღებენ ფოტოებს, უბრალოდ ნარცისები არიან. მათი მიზანია აჩვენონ მსოფლიოს, რა დროს უთმობენ ისინი საკუთარ თავზე ზრუნვას.

ექიმი ტარა მარშალი ამბობს, რომ სელფის ავტორებს მოსწონთ ის კომენტარები და ლაქიები, რომლებიც მათ ფოტოებს მოჰყვება. ეს კი ადამიანის თვითშეფასებას ერთიორად ზრდის. სპეციალისტი აღნიშნავს, რომ ნარცისიზმი საკუთარი თავის გადამეტებულ სიყვარულს ნიშნავს. ფისიქოლოგიასა და ფსიქოთერაპიაში კი გადამეტებული ნარცისიზმი პიროვნულ დისფუნქციასა და სხვა ფსიქიკურ დარღვევებზე მიუთითებს.

www.fortuna.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
23-09-2017, 12:04
მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:01
“პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
22-09-2017, 11:59
„წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
22-09-2017, 08:32
ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
20-09-2017, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს