Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » რას ვიხილავთ „ჩემი ცოლის დაქალებში“ პარასკევს, 22 სექტემბერს (ვიდეო)
loading...

რას ვიხილავთ „ჩემი ცოლის დაქალებში“ პარასკევს, 22 სექტემბერს (ვიდეო)

„ჩემი ცოლის დაქალები“ ეკრანს უბრუნდება. ახალი რიგით მე-12 სეზონი, როგორც სერიალის სცენარისტი, ქეთი დევდარიანი აღნიშნავს, ყველაზე თამამი იქნება მისი არსებობის ისტორიაში და ისეთ ტაბუდადებულ თემებზე გააკეთებენ აქცენტს, რაც არასდროს გაუკეთებიათ აქამდე.

პირველი სერია „რუსთავი 2“-ის ეთერში პარასკევს, 22 სექტემბერს გავა. როგორც ჩანს, რადიკალურ გადაწყვეტილებებში სცენარისტი გულისხმობდა იმას, რომ ახალ სეზონში ეკლესიის თემა იქნება საკმაოდ წინ წამოწეული, რასაც მოწმობს პრომო, რომელიც რამდენიმე წუთის წინ განთავსდა სერიალის „ფეისბუქ“-გვერდზე.

www.fortuna.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
23-09-2017, 12:04
მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:01
“პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
22-09-2017, 11:59
„წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
22-09-2017, 08:32
ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
20-09-2017, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს