Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მანანა ფრუიძე ფლორიდიდან: ბოლოჯერ ვწერ, ფლორიდაში არ არის სარდაფები! უმეტესობამ ვერ მოვასწარით შტატიდან გასვლა!
loading...

მანანა ფრუიძე ფლორიდიდან: ბოლოჯერ ვწერ, ფლორიდაში არ არის სარდაფები! უმეტესობამ ვერ მოვასწარით შტატიდან გასვლა!

თარიღი: 11-09-2017, 14:17,
ფლორიდის შტატში მყოფმა მანანა ფრუიძემ ერთი საათის წინ ფეისბუქზე ასეთი პოსტი გამოაქვეყნა: ”ბოლოჯერ ვწერ:

ფლორიდაში არ არის სარდაფები!
უმეტესობამ ვერ მოვასწარით
შტატიდან გასვლა!
6.5 მილიონი კაცია ევაკუირებული და გზებზე საშინელი საცობებია!
ერთადერთი ხსნა ჯორჯიის და სამხრეთ კარალაინის შტატებია, სადაც იგივე სიტუაცია იქმნება! ამიტომ, ვერსად გაიქცევი …
უკვე ბრძანება გაიცა, დავრჩეთ იქ, სადაც ვართ!
მე მგონია, ინფორმაციას გაწვდით და… დავაშავე? წაიკითხეთ, რა!''-წერს ფრუიძე.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
23-09-2017, 12:04
მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:01
“პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
22-09-2017, 11:59
„წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
22-09-2017, 08:32
ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
20-09-2017, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს