Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » „სირცხვილი ებრაელებს, საქართველო ერთადერთი ქვეყანაა მთელს დუნიაზე ებრაელები ნაჯახით რომ არ უჩეხიათ“ - გიორგი გიგაური
loading...

„სირცხვილი ებრაელებს, საქართველო ერთადერთი ქვეყანაა მთელს დუნიაზე ებრაელები ნაჯახით რომ არ უჩეხიათ“ - გიორგი გიგაური

თარიღი: 2-09-2017, 13:23,
„სირცხვილი ებრაელებს, საქართველო ერთადერთი ქვეყანაა მთელს დუნიაზე ებრაელები ნაჯახით რომ არ უჩეხიათ“ - ჟურნალისტი გიორგი გიგაური გუშინ ისრაელში ქართველი ქომაგების დაკავებას ეხმიანება.

„თელ-ავივში 31 ქართველი ქომაგი დააკავეს! 6-საათიანი დაცინვის შემდეგ 11 იზოლატორში დეპორტაციას ელოდება. სირცხვილი ებრაელებს.

ისრაელის მთავრობას: საქართველო ერთადერთი ქვეყანაა მთელს დუნიაზე ებრაელები ნაჯახით რომ არ უჩეხიათ და 26 საუკუნე ხელის გულზე უტარებიათ“ - წერს გიორგი გიგაური.

გუშინ ისრაელში საქართველოს კალათბურთის ნაკრები ლიტვის ნაკრებს დაუპირისპირდა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ბარსელონის მთავარი რაბინი ესპანელ ებრაელებს მიმართავს: ევროპა განწირულია, ი ...
  • “არ შემიძლია არ დავწერო-არ შეგეშინდეთ”: ნინო სურგულაძე ქართველ ემიგრანტებს ...
  • საქართველო, რომელმაც კაცობრიობას მისცა 5 მთავარი რამ და მთელი საყარო შეცვალ ...
  • "ძალიან შემეცოდა, ებრაელები ამხნევებდნენ" - რა მოხდა ეთერ კაკულიას ისრაელ ...
  • გიორგი ნაზღაიძის სკანდალური განცხადება "შოუ-ბიზებს"
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    23-09-2017, 12:04
    მექსიკის გმირი ლაბრადორი, რომელმაც 52 ადამიანი გადაარჩინა
    18-09-2017, 15:56
    გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
    14-09-2017, 10:14
    პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
    10-09-2017, 06:32
    ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
    8-09-2017, 10:11
    ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
    5-09-2017, 13:51
    მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
    4-09-2017, 15:06
    გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 11:01
    “პროფილის” ახალი პრომო – როდის ხსნის სეზონს მაია ასათიანი
    22-09-2017, 11:59
    „წმინდა ნინო უკანონოდ შემოვიდა ქვეყანაში, შეიძლება ითქვას, რომ არალეგალი იყო“
    22-09-2017, 08:32
    ყველაზე უცნაური ანომალია - საზოგადოებამ ეს ბავშვი მონსტრად შერაცხა, მშობლები კი მასზე უარს მაინც ვერ ამბობენ (+18)
    20-09-2017, 16:08
    "ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს