Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ბერმუდის სამკუთხედის ფენომენი ახსნილია?
loading...

ბერმუდის სამკუთხედის ფენომენი ახსნილია?

თარიღი: 14-06-2017, 11:16,
ბერმუდის სამკუთხედი ატლანტის ოკეანის ერთ-ერთი ყველაზე ამოუხსნელი საიდუმლოა.

გამოცემა Business Insirder აქვეყნებს სტატიას, რომელშიც ეჭვქვეშაა დაყენებული ამ ფენომენის მისტიკურობა და გამოთქმულია მოსაზრება, რომ შეიძლება ბერმუდის სამკუთხედში გაუჩინარებული გემებისა და თვითმფრინავების ისტორიას, ლოგიკური, მეცნიერული ახსნა ჰქონდეს.

ბოლო 2-3 წელია მეცნიერები აქტიურად განიხილავენ თეორიას, რომ ამ ადგილზე ფსკერიდან დიდი რაოდენობით მეთანის ჰიდრატი გამოიყოფა, მეთანის ბუშტუკები გემებს ძირავს და თვითმფრინავის ძრავებს აფეთქებს(ჰაერში გაზის ჭარბი კონცენტრაციის გამო). ლეგენდები კი თავისით იქმნება, როცა ადამიანები რამეს ვერ ხსნიან.

www.agora.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
18-09-2017, 15:56
გოგონა გადაბმული წარბებით მოდის სტერეოტიპებს ანგრევს
14-09-2017, 10:14
პილოტი, რომელიც „საშიშ და შთამბეჭდავ" სელფებს კაბინის გარეთ იღებს, საიდუმლოს ამხელს (ფოტოკოლაჟი)
10-09-2017, 06:32
ქარიშხალ "ჰარვის" გადარჩენილ 10 დღის ბავშვს, დედამ ემოციური ფოტოსესია მოუწყო (ფოტო)
8-09-2017, 10:11
ზაზა ფაჩულიას პირველი შეხვედრა თავის ახლად დაბადებულ ქალიშვილთან (ფოტო)
5-09-2017, 13:51
მეცნიერების სენსაციური აღმოჩენა, აი თუმე როგორ მოქმედებს ლოცვა ჩვენს ჯანმრთელობაზე!
4-09-2017, 15:06
გოგონა გორიდან, რომლის ნახატები მსოფლიოს იპყრობს
4-09-2017, 13:51
ეტლით მოსარგებლე შვილისა და მამის დიალოგი: როგორ ვუთხრა ღვთისმშობელს, მამა ვარ და შვილის ტარება არ შემიძლია-თქო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 16:08
"ვაი, ამ ლაპარაკს... მინდა ჩემს გვერდზე იღვიძებდნენ, ვეფერებოდე" - დედა, რომელიც შვილების დაბრუნებას ნატრობს
გუშინ, 16:03
თეთრუაშვილის სკანდალური სატელეფონო საუბარი - 40 მილიონიანი ნივთი პატრიარქისთვის
გუშინ, 15:57
„ღმერთმა დამიფაროს, რომ ამ პედერასტებისა და ლესბოსელების ქვეყანაში ვიყო გაბრწყინებული“
გუშინ, 05:37
ლურსმანაშვილთან ერთად მომღერალი თიკო მოსემღვდლიშვილი იმყოფებოდა - რუსთავი 2 ექსკლუზიურ კადრებს ავრცელებს
19-09-2017, 15:01
მიტინგზე, ,,მედია რენტგენის” კამერამ ზაალ უდუმაშვილის მობილურში მიმოწერა დააფიქსირა
19-09-2017, 14:49
საზარელი ოპერაცია, რომლის დროსაც პატარა ბიჭუნას 232 კბილი ამოუღეს!
19-09-2017, 13:17
რასაცა გასცემ შენია, რას არა დაკარგულია