Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...
loading...

მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...

თარიღი: 19-03-2017, 16:09,
მე არვიცი როგორ დავიწყო ჩვენ ერთად ვიყავით ხოლმე ზაფხულობით სოფელში მაიკო, მაგრამ შენ არ გემახსოვრები იმიტო რომ შენ პატარა იყავი და ახლო ურტიერთობაც არ გვქონდა მერე საზღვარგარეთ წავედი და იქ ვცოვრობდი კარგა ხანს როდესაც ეს საშინელება გავიგე არვიცოდი რამექნა შენთან როგორ მოვსულიყავი და ამეხსნა ალბათ იმ მომენტში ჩემი მოსვლა უმნიშვნელო იქნებოდა ნუცას არ ვიცნობდი მაგრამ ასეთი ლამაზი ბავშვი არ მინახავს ეს რატომ მოხდა რატომ ვეკითხები ჩემს თავს ან ასეთ კარგ და კეთილ დედას ეს რატო დაემართა ღმერთმა გამძლეობა მოგცეს შენი ძველი მეზობელი .




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "7-8 წლის იქნებოდა ნუცა, ერთმა პატარა ეზომ რომ გაგვაერთიანა.."- ნუცას მამ ...
  • პარიზის ამერიკული უნივერსიტეტი ნუცას სახელობის პრემიას აწესებს
  • საფრანგეთის კლინიკიდან მაია ასათიანის უმძიმესი ფოტო
  • როგორ მიულოცა ნანუკა ჟორჟოლიანს შვილმა დედის დღე
  • წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    14-04-2018, 16:30
    ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
    12-04-2018, 15:55
    "ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
    4-04-2018, 16:46
    სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
    1-04-2018, 16:15
    ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
    23-03-2018, 08:04
    "ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
    17-03-2018, 17:05
    როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
    13-03-2018, 11:14
    „ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 15:55
    მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
    გუშინ, 15:51
    "არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
    გუშინ, 15:37
    “ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
    20-04-2018, 08:46
    ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა