Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...
loading...

მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...

თარიღი: 19-03-2017, 16:09,
მე არვიცი როგორ დავიწყო ჩვენ ერთად ვიყავით ხოლმე ზაფხულობით სოფელში მაიკო, მაგრამ შენ არ გემახსოვრები იმიტო რომ შენ პატარა იყავი და ახლო ურტიერთობაც არ გვქონდა მერე საზღვარგარეთ წავედი და იქ ვცოვრობდი კარგა ხანს როდესაც ეს საშინელება გავიგე არვიცოდი რამექნა შენთან როგორ მოვსულიყავი და ამეხსნა ალბათ იმ მომენტში ჩემი მოსვლა უმნიშვნელო იქნებოდა ნუცას არ ვიცნობდი მაგრამ ასეთი ლამაზი ბავშვი არ მინახავს ეს რატომ მოხდა რატომ ვეკითხები ჩემს თავს ან ასეთ კარგ და კეთილ დედას ეს რატო დაემართა ღმერთმა გამძლეობა მოგცეს შენი ძველი მეზობელი .




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "7-8 წლის იქნებოდა ნუცა, ერთმა პატარა ეზომ რომ გაგვაერთიანა.."- ნუცას მამ ...
  • პარიზის ამერიკული უნივერსიტეტი ნუცას სახელობის პრემიას აწესებს
  • საფრანგეთის კლინიკიდან მაია ასათიანის უმძიმესი ფოტო
  • როგორ მიულოცა ნანუკა ჟორჟოლიანს შვილმა დედის დღე
  • წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    გუშინ, 17:04
    "მოჩვენებათა ქალაქი," რომელიც კვიპროსის ორ გაყოფილ მხარეს განასახიერებს
    13-07-2017, 14:12
    სიკო დოლიძის სახლი ბიძინა ივანიშვილმა გამოისყიდა – „ამ ადამიანმა გადამარჩინა 17-წლიანი დამცირებისგან…“
    13-07-2017, 08:52
    როგორ გამოიყურებოდა გრიშა კაკაჩია ახალგაზრდობაში ? (ფოტოები)
    13-07-2017, 08:50
    რას წერდა ანდერძში სესილია თაყაიშვილი და რატომ იყო "გვარში ერთადერთი ხეპრე" ჭაბუა ამირეჯიბი
    9-07-2017, 13:27
    ვინ ასრულებს ბარბარიკას ახალი საქმროს, ენდი ნარსიას როლს – ნახეთ, როგორ გამოიყურება ის რეალურ ცხოვრებაში, ნამდვილი ბრედ პიტია
    2-07-2017, 10:12
    რა სჭირდება სიყვარულში ზოდიაქოს ამა თუ იმ ნიშნით დაბადებულ ადამიანს
    21-06-2017, 16:18
    მეუღლის გარდაცვალების შემდეგ კაცმა 6 000 მუხა დარგო, მათი დანიშნულება მხოლოდ 20 წლის შემდეგ გაირკვა

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 16:04
    გია კორკოტაშვილმა თათია დოლიძეს პირდაპირ ეთერში ბოდიში მოუხადა
    დღეს, 12:48
    "იმედი": საზოგადოებას ბოდიშს ვუხდით რომ ნიკა გვარამიას ბრიფინგს საეთერო დრო დავუთმეთ (ვიდეო)
    დღეს, 12:30
    თბილისის ყოფილი მერი საშინელ ავარიაში მოყვა და საავადმყოფოშია გადაყვანილი – “მისი სიცოცხლე კითხვის ნიშნის ქვეშაა”
    დღეს, 12:27
    “უცნობთან” დუეტი შემდეგ, მამა სერაფიმემ საქართველო დატოვა – როგორ შეცვალა სიმღერის გამო ქილიკმა და დაცინვამ სასულიერო პირის ცხოვრება
    გუშინ, 17:19
    გვარამიას და მიშას “მაყუთი” შემოაკლდათ – შალვა რამიშვილის “მედია რენტგენი” (ვიდეო)
    19-07-2017, 16:26
    ინგა, მიიწვიე გადაცემაში ვინც დღეს თათია დოლიძეები არიან და გვერდით ანწუხელიძის ოჯახი დასვით