Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...
loading...

მაია ასათიანის შვილის საფლავზე დატოვებული წერილი, უცნობი მამაკაცის, რომელიც წერს...

თარიღი: 19-03-2017, 16:09,
მე არვიცი როგორ დავიწყო ჩვენ ერთად ვიყავით ხოლმე ზაფხულობით სოფელში მაიკო, მაგრამ შენ არ გემახსოვრები იმიტო რომ შენ პატარა იყავი და ახლო ურტიერთობაც არ გვქონდა მერე საზღვარგარეთ წავედი და იქ ვცოვრობდი კარგა ხანს როდესაც ეს საშინელება გავიგე არვიცოდი რამექნა შენთან როგორ მოვსულიყავი და ამეხსნა ალბათ იმ მომენტში ჩემი მოსვლა უმნიშვნელო იქნებოდა ნუცას არ ვიცნობდი მაგრამ ასეთი ლამაზი ბავშვი არ მინახავს ეს რატომ მოხდა რატომ ვეკითხები ჩემს თავს ან ასეთ კარგ და კეთილ დედას ეს რატო დაემართა ღმერთმა გამძლეობა მოგცეს შენი ძველი მეზობელი .




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • "7-8 წლის იქნებოდა ნუცა, ერთმა პატარა ეზომ რომ გაგვაერთიანა.."- ნუცას მამ ...
  • პარიზის ამერიკული უნივერსიტეტი ნუცას სახელობის პრემიას აწესებს
  • საფრანგეთის კლინიკიდან მაია ასათიანის უმძიმესი ფოტო
  • როგორ მიულოცა ნანუკა ჟორჟოლიანს შვილმა დედის დღე
  • წერილი მაია ასათიანს - ''ადრე კექსის ლაპარაკობდნენ და ახლა სექსი, სექსიო ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    დღეს, 15:37
    შემზარავი ავარია გომბორის უღელტეხილზე - რას ყვებიან მშობლები საბედისწერო ექსკურსიაზე (ვიდეო)
    დღეს, 13:30
    ნახმარი წინდები და საცვლები ტილოს ნაცვლად – უპრეცენდენტო სიბინძურე თბილისის ცენტრში მდებარე რესტორანში (ვიდეო)
    დღეს, 13:23
    შემზარავი ფაქტი თბილისში – ძიძა 6 თვის ტყუპებს სასტიკად სცემს (ფარული კადრები)
    20-06-2018, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    19-06-2018, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    19-06-2018, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)