Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
loading...

ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?

დინამო არენაზე გამართულ საქართველო-რუსეთის დღევანდელ შეხვედრაზე, შესვენების დროს, ბიჭმა გოგოს ხელი სთხოვა. ეს მოვლენა მთელმა ინტერნეტსივრცემ აიტაცა, თუმცა წყვილის ვინაობა საზოგადოებისთვის უცნობი იყო.

გოგო, რომელსაც ხელი სთხოვეს, მარიამ ადეიშვილია, ხოლო ბიჭი, რომლის ორიგინალურმა შეთავაზებამ დიდი მოწონება დაიმსახურა, დავით ნანობაშვილი.

ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?


ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?


ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?


ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?


presa.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ამ ძალიან სიმპატიურმა ქართველმა ბიჭმა, რომელსაც ჰოლივუდის ვარსკვლავს ამსგავ ...
  • რუსკასა და მისი საქმროს ფოტოები – წყვილი დაინიშნა
  • დღის ფოტო: წვიმის ნიაღვარი და ახალგაზრდა ქალბატონის გმირული ნახტომი
  • რა ხდებოდა სტადიონზე რუსეთის ჰიმნის დროს სარაგბო მატჩის დაწყებამდე [ვიდეო/ფ ...
  • თინა კანდელაკს ხელი სთხოვეს
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    15-06-2018, 12:37
    ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
    5-06-2018, 08:07
    მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
    3-06-2018, 08:34
    "19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
    1-06-2018, 15:39
    თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
    24-05-2018, 11:53
    “ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
    23-05-2018, 16:37
    სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
    23-05-2018, 12:07
    პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

    ვიდეო კოლაჟი
    გუშინ, 15:37
    შემზარავი ავარია გომბორის უღელტეხილზე - რას ყვებიან მშობლები საბედისწერო ექსკურსიაზე (ვიდეო)
    გუშინ, 13:30
    ნახმარი წინდები და საცვლები ტილოს ნაცვლად – უპრეცენდენტო სიბინძურე თბილისის ცენტრში მდებარე რესტორანში (ვიდეო)
    გუშინ, 13:23
    შემზარავი ფაქტი თბილისში – ძიძა 6 თვის ტყუპებს სასტიკად სცემს (ფარული კადრები)
    20-06-2018, 12:53
    გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
    19-06-2018, 16:53
    "იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
    19-06-2018, 15:42
    30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
    18-06-2018, 14:22
    რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)