Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » პალესტინაში გარდაიცვალა ქალი, რომელმაც 69 ბავშვი გააჩინა
loading...

პალესტინაში გარდაიცვალა ქალი, რომელმაც 69 ბავშვი გააჩინა

თარიღი: 5-03-2017, 14:47,
პალესტინელი ქალი, რომელმაც 69 ბავშვი გააჩინა, 40 წლის ასაკში გარდაიცვალა, ამის შესახებ Al Arabiya ავრცელებს ინფორმაციას.

ადგილობრივ მედიას ქალის გარდაცვალების შესახებ 26 თებერვალს მისმა ქმარმა აცნობა. გარდაცვალების მიზეზი ცნობილი არ არის.

მართალია, რეკორდი ოფიციალურად არ არის დაფიქსირებული, თუმცა გარდაცვლილს მსოფლიოში ყველაზე მეტი შვილი ჰყავდა გაჩენილი.

გინესის რეკორდების წიგნის თანახმად, ყველაზე მეტშვილიანი ქალი რუსი გლეხის, თეოდორ ვასილიევის ცოლი იყო ქალაქ შუიადან, მან მეთვრამეტე საუკუნეში 69 შვილი გააჩინა.




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
გუშინ, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
გუშინ, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
15-05-2018, 13:08
„პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)