Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ,,მენატრები და ძალიან მიყვარხარ დაიკო.. ყველაზე მეტად შენ მატკინე გული"

,,მენატრები და ძალიან მიყვარხარ დაიკო.. ყველაზე მეტად შენ მატკინე გული"

თარიღი: 21-02-2017, 15:11,
სოფიო ქოიავას თვითმკვლელობის შემზარავ ფაქტს სოციალურ ქსელში თავისი ახლობლები ეხმაურებიან. "მენატრები და მიყვარხარ ძალიან დაიკო... ყველაზე ლამაზი სული შენ გქონდა და ყველაზე მეტად შენ მატკინე გული :( ყოველთვის ასეთი ბედნიერი და მომღიმარი გამახსენდები,"- წერს ლუკა ქოიავა.

ფაქტს ეხმაურება ქეთი ცირგვავაც: "ჩემი სულის და გულის ყველაზე მწარე ტკივილი,ტკივილი რომელიც სულს მიმძიმებს და გულს მიღრღნის.ეს არის მიზეზი სოფოს თვითმკვლელობის,ეს არის ის არაფერი რის გამოც არ გვყავს ერთი ჭკვიანი,დინჯი და მოსიყვარულე გოგო და ვისაც ოდნავი წვლილი მიუძღვის ამ ცოდვაში სოფოს ბედი გაეზიარებინოს,იმ ტკივილით ეცხოვროს რითაც ვიცხოვრებთ ჩვენ."

itv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ''იქნებ იმისთვის ის ყველაფერი იყო. ზუსტად ისეთი არაკაცი და ნაგავი უყვარდა ...
  • ვინ არის გოგო, რომელზეც პიმენ ნაცვლიშვილი უნდა დაქორწინებულიყო - გახმაურებუ ...
  • თვითმკვლელობა სიყვარულის გამო – სოფიო ქოიავას უკანასკნელი მიმართვა შეყვარებ ...
  • „შენ ხარ ჩემი ყველაფერი“- სოფო ნიჟარაძის ემოციური წერილი დედას
  • სიყვარულის ახსნა ზოდიაქოს მიხედვით

  • ინფორმაცია
    ჯგუფ Гости-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.


     

    ფოტო განწყობისათვის
    7-12-2018, 19:22
    ,,თვალის ჩაპაჭუნებაზე სამუშაო მაქვს აშკარად" -ალეკო ელისაშვილი
    3-12-2018, 19:43
    სალომე ზურაბიშვილი ახალგაზრდობაში შვილებთან ერთად - ოჯახური ფოტო
    3-12-2018, 19:39
    2018 წლის ზამთრის ერთ-ერთი მოთხოვნადი აქსესუარი წვერის მანათობელი ნათურაა
    9-11-2018, 20:48
    დარია სუხიშვილი მამიდას დედას ეძახის - როგორ ცხოვრობს და სად სწავლობს ილიკო სუხიშვილის უმშვენიერესი ქალიშვილი
    6-11-2018, 07:36
    ქუთაისში აზიური ფაროსანა დააბეს - ფოტო, რომელმაც სოცქსელი გახალისა
    3-10-2018, 20:02
    ფანტასტიკური ჟანრის თურქული სერიალი netflix-ზე და სტამბოლის მცველად გადაქცეული ჩაღათაი ულუსოი (ფოტო, ვიდეო)
    27-09-2018, 09:45
    როგორ იზრდება პატარა ევა, რომლის დედის გარდაცვალებამ მთელი საქართველო შეძრა

    ვიდეო კოლაჟი
    4-12-2018, 20:40
    პილოტმა შეიტყო, რომ ბორტზე მისი სკოლის მასწავლებელი იმყოფებოდა და ემოციური სიურპრიზი მოუწყო (ვიდეო)
    3-12-2018, 20:00
    სულხან მოლაშვილმა რომელიღაც ეთერში დააყრანტალა, ბოკერიამ მაწამაო – თამარ ჩერგოლეიშვილი (ვიდეო)
    30-11-2018, 20:11
    2012 წელი - კარტოფილის დარიგება წინასაარჩევნოდ
    29-11-2018, 21:27
    "თუ სალომე ზურაბიშვილი გახდება პრეზიდენტი, საქართველოდან წავალ!"- ნიკა გვარამია
    29-11-2018, 21:11
    ცეკვა, რომლითაც ირაკლი მაქაცარიამ უკრაინული „ცეკვავენ ვარსკვლავები“ წააგო (ვიდეო)
    28-11-2018, 16:41
    სააკაშვილი: არ ვაღიარებ არჩევნების შედეგებს, მოვითხოვოთ ვადამდელი საპარლამენტო არჩევნები
    23-11-2018, 20:37
    "იყოს ჩემი მხრიდან ბოლო შანსი..." - უცნობის ახალი პოლიტიკური კლიპი “4 და 8, 4 და 8 – თუ არადა გაგერღვა!” (ვიდეო)