Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » არაბმა პრინცმა თავის 80 შევარდენს თვითმფრინავის ბილეთები შეუძინა
loading...

არაბმა პრინცმა თავის 80 შევარდენს თვითმფრინავის ბილეთები შეუძინა

თარიღი: 3-02-2017, 11:45,
საუდის არაბეთის ერთ-ერთმა პრინცმა თავის 80 შევარდენს თვითმფრინავის ბილეთები უყიდა, თითოეული ფრინველი საკუთარ ადგილზე, სკამზე იყო მიბმული. ფოტოს რომელიც სოციალურ ქსელში გავრცელდა დიდი გამოხმაურება ქონდა, თუმცა აღმოჩნდა, რომ ეს პირველად არ მომხდარა და ფრინველები არაბეთში ადრეც ამგზავრეს თვითმფრინავით.

www.newposts.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
  • ეგვიპტური ლაინერის გაუჩინარება შესაძლოა, ტერორისტულ აქტთან იყოს დაკავშირებუ ...
  • ღვთისმშობლის სასწაული სირიაში
  • ტურისტმა ბაქოელ ოფიციანტს „ჩაის“ სახით მთელი ქონება დაუტოვა – რამდენი გადაი ...
  • „ბარსელონა“-„სევილიას“ მატჩზე დასასწრები ბილეთების გაყიდვა 12 ივლისს დაიწყე ...
  • VIDEO: ძლიერი ქარის გამო პილოტმა თვითმფრინავის უსაფრთხო დაშვება ძლივს მოახე ...
  •  

    ფოტო განწყობისათვის
    დღეს, 16:29
    ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
    დღეს, 16:21
    მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
    10-05-2018, 14:24
    ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!
    14-04-2018, 16:30
    ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
    12-04-2018, 15:55
    "ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
    4-04-2018, 16:46
    სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
    1-04-2018, 16:15
    ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა

    ვიდეო კოლაჟი
    18-05-2018, 07:43
    „ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:38
    "ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
    18-05-2018, 07:34
    "თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია
    15-05-2018, 13:08
    „პატარაა, შტერი ბავშვია, რომელიც დაამუშავეს" - ნარკორეალიზაციის ბრალდებით დაკავებული ქეთი მურუსიძის დედა (ვიდეო)
    13-05-2018, 06:03
    გია გაჩეჩილაძე – აქციის აქტივისტების რეაქცია კარვების აღებზე აუცილებლად უნდა ნახოთ, რომ იცოდეთ რასთან გვაქვს საქმე
    12-05-2018, 08:53
    შსს ნარკოტიკების საკონტროლო შესყიდვის ვიდეომასალას ავრცელებს
    12-05-2018, 08:49
    ხათუნა ხოფერია: ამ ბიჭივით გეტკინოთ საკუთარი ღირსება! დავიჯერო, ასე მძიმეა იყო ადამიანი?!