Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

თარიღი: 7-01-2017, 13:46,
ალბათ ვერასდროს წარმოდიგენდით, რომ ოქროს სამკაულის ტარება შესაძლოა სახიფათო იყოს თქვენი ჯანმრთელობისათვის. მეცნიერები ამტკიცებენ, რომ ადამიანები, რომლებიც ხმამურიან და დიდ ქალაქებში ცხოვრობენ და აქვთ სტრესული სამუშაო გარემო, ოქროს ნივთები მათზე დამატებით გამაღიზიანებელ ფაქტორებს წარმოადგენენ.

ოქრო მხოლოდ იმ შემთხვევაში იზიდავს წარმატებასა და იღბალს, თუკი მშვიდი და გაწონასწორებული ცხოვრება გაქვთ.

ასევე რეკომენდებული არაა ოქროსა და ვერცხლის ნივთების ერთად ტარება, რადგან ამ შემთხვევაშიც ენერგეტიკა არასწორად ნაწილდება და დისბალანს იწვევს.

ასე რომ, სწორად განსაზღვრეთ ცხოვრების როგორი წესით ცხოვრობთ და ისე შეარჩიეთ სამკაულიც.

www. rchevebi.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
13-03-2017, 02:12
ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
3-03-2017, 06:24
თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
13-02-2017, 09:39
10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
6-02-2017, 07:27
ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
29-01-2017, 08:53
ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
28-01-2017, 15:51
სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
21-01-2017, 14:43
სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 16:33
ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
დღეს, 06:57
"გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
19-03-2017, 15:46
სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
19-03-2017, 15:34
გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
18-03-2017, 05:20
პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
17-03-2017, 16:33
"ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
17-03-2017, 14:09
"ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე