Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

თარიღი: 7-01-2017, 13:46,
ალბათ ვერასდროს წარმოდიგენდით, რომ ოქროს სამკაულის ტარება შესაძლოა სახიფათო იყოს თქვენი ჯანმრთელობისათვის. მეცნიერები ამტკიცებენ, რომ ადამიანები, რომლებიც ხმამურიან და დიდ ქალაქებში ცხოვრობენ და აქვთ სტრესული სამუშაო გარემო, ოქროს ნივთები მათზე დამატებით გამაღიზიანებელ ფაქტორებს წარმოადგენენ.

ოქრო მხოლოდ იმ შემთხვევაში იზიდავს წარმატებასა და იღბალს, თუკი მშვიდი და გაწონასწორებული ცხოვრება გაქვთ.

ასევე რეკომენდებული არაა ოქროსა და ვერცხლის ნივთების ერთად ტარება, რადგან ამ შემთხვევაშიც ენერგეტიკა არასწორად ნაწილდება და დისბალანს იწვევს.

ასე რომ, სწორად განსაზღვრეთ ცხოვრების როგორი წესით ცხოვრობთ და ისე შეარჩიეთ სამკაულიც.

www. rchevebi.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
12-01-2017, 15:16
“მამაჩემს ცუდად არ გადაუღო” – თემო მარგველაშვილის რეკორდულად პოპულარული ფოტო
9-01-2017, 04:08
ბიჭუნა, რომელიც გულის ფორმის ნიშნით დაიბადა ინტერნეტვარსკვლავი გახდა (ფოტოკოლაჟი)
7-01-2017, 13:59
როგორც ცხოვრობს ყველაზე სექსუალური პატიმარი ციხიდან გათავისუფლების შემდეგ (ფოტოკოლაჟი)
3-01-2017, 15:38
ფრაზები ფილმებიდან
2-01-2017, 16:30
ულამაზესი ნაძვის ხე იტალიაში უამრავ ტურისტს იზიდავს
2-01-2017, 16:15
13 ფილმი, რომელიც მამაკაცების უკეთ გაცნობაში დაგეხმარებათ
27-12-2016, 14:32
თუ ქმართან გაყრა, ან ცოლთან დაშორება გსურთ, ამ ეკლესიაში 2 კვირით უნდა დარჩეთ (ფოტოკოლაჟი)

ვიდეო კოლაჟი
14-01-2017, 10:12
მიხეილ სააკაშვილი ნიუ-იორკის აეროპორტში უცნაურად ჩაცმული დადის (ვიდეო)
14-01-2017, 09:12
"მალე ბაღდათი, შესაძლოა, მსოფლიოს ყურადღების ცენტრში მოექცეს" - ამბავი ერთი შეხედვით დაუჯერებელია...
10-01-2017, 10:22
ანრი ჯოხაძის სოლოკონცერტმა სოცქსელები „ააფეთქა“ – „ამ ყველაფერს არანორმალური ადამიანის გარდა, ვერავინ შეძლებს…“
7-01-2017, 14:56
გაინტერესებთ, სიცოცხლის რამდენ წელს კარგავთ, თუ ტელევიზორს დღე-ღამეში მინიმუმ 3 საათს უყურებთ?
7-01-2017, 14:50
შობის ღამეს ქუთაისში ჩვილი ქუჩაში მიატოვეს - "ჩემი და საპირფარეშოში შედიოდა და თავიდან კატის კნავილი ეგონა"