Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

ვისთვისაა კატეგორიულად აკრძალული ოქროს სამკაულის ტარება?

თარიღი: 7-01-2017, 13:46,
ალბათ ვერასდროს წარმოდიგენდით, რომ ოქროს სამკაულის ტარება შესაძლოა სახიფათო იყოს თქვენი ჯანმრთელობისათვის. მეცნიერები ამტკიცებენ, რომ ადამიანები, რომლებიც ხმამურიან და დიდ ქალაქებში ცხოვრობენ და აქვთ სტრესული სამუშაო გარემო, ოქროს ნივთები მათზე დამატებით გამაღიზიანებელ ფაქტორებს წარმოადგენენ.

ოქრო მხოლოდ იმ შემთხვევაში იზიდავს წარმატებასა და იღბალს, თუკი მშვიდი და გაწონასწორებული ცხოვრება გაქვთ.

ასევე რეკომენდებული არაა ოქროსა და ვერცხლის ნივთების ერთად ტარება, რადგან ამ შემთხვევაშიც ენერგეტიკა არასწორად ნაწილდება და დისბალანს იწვევს.

ასე რომ, სწორად განსაზღვრეთ ცხოვრების როგორი წესით ცხოვრობთ და ისე შეარჩიეთ სამკაულიც.

www. rchevebi.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
21-05-2017, 15:27
შროშანების ხილული სასწაული ღვთისმშობლის ხატთან
21-05-2017, 15:23
მეტეხის ტაძარში მომხდარი სასწაულები
17-05-2017, 08:27
"ნეტავ, ადრევე ამხელოდა თვალი და უფალი მეგზურად გამეხადა, ამხელა განსაცდელს ხომ გადავრჩებოდით?!"
5-05-2017, 16:09
ახალშობილი ე.წ. სპირალით ხელში, რომელსაც დედა დაორსულებისგან უნდა დაეცვა (ფოტო)
30-04-2017, 16:10
სილამაზე, თუ საშინელება? ახალი ინსტაგრამ-ტენდენცია
26-04-2017, 16:22
აფხაზეთში ღვთისმშობლის ფრესკა უკვე 20–ზე მეტ სახლზე გამოისახა
24-04-2017, 08:56
რას ხედავთ ფოტოზე უცნაურს ???

ვიდეო კოლაჟი
25-05-2017, 15:54
ქეთი ხუციშვილის უცნობი ტრაგედია – „ჩემი შვილის გადარჩენა ექიმებმა ვერ შეძლეს“ – ვიდეო
12-05-2017, 15:04
"მტკივნეულია, როცა იგებ, რომ დედას და მამას არ უნდოდი..." - თამუნა მუსერიძე "პროფილში"
6-05-2017, 08:52
ვინ არის ექიმი, რომელმაც ნუცას გარდაცვალების შემდეგ მაია ასათიანი სიკვდილს გადაარჩინა
6-05-2017, 08:45
თამუნა მუსერიძემ გაიგო, რომ აყვანილია - „მძიმე განცდაა, როდესაც იგებ, რომ დედას არ უნდოდი"
5-05-2017, 16:06
"დეე, ძალიან მენატრები... ეს იყო ბოლოს რაც მითხრა" - მაია ასათიანის დაბრუნება (ვიდეო)
5-05-2017, 15:48
ქართველი ქალი სალონიკის საავადმყოფოში მოკლეს და ცხედარი გადამალეს