Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."
loading...

მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მე მამალი ვარ, 2017 წლის მთავარი სიმბოლო. მინდა ჩემ შესახებ მოგითხროთ. ვინც მიცნობს, თავი შევახსენო. ვისაც ჩემზე არ გაუგია, იმას გავეცნო. წინ 12 თვე გველოდება. ვინც ჩემს ხასიათს შეიცნობს, იმას საინტერესო და წარმატებულ წელს ვპირდები.

ვარ ორგანიზებული, კომუნიკაბელური, პედანტი, მომთხოვნი. ადვილად ვიღებ გადაწყვეტილებებს. მახასიათებს პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა. უარს კომპლიმენტებზე არასდროს ვამბობ. ვცდილობ, ყოველთვის და ყველაფერში ვიყო იდეალური...

ავტორი: ეკა მელიქიძე
ოპერატორი: გიგა დანელია
მონტაჟი: გიორგი კუსიანი

www.palitratv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
14-04-2018, 16:30
ქართველი "ოდრი ჰეპბერნის" და გასული საუკუნის თბილისელი ლამაზმანის ტრაგედიებით სავსე ცხოვრება, რომელიც ახლა სამებაში ცხოვრობს
12-04-2018, 15:55
"ექიმებთან აღარც მივლია, ვინც ვერ მშველიდა, რისთვის ვდევდი" - ხელოვანი, რომელმაც საყვარელი საქმის დახმარებით კიბო დაამარცხა
4-04-2018, 16:46
სამოთზე ნამიბიაში, სადაც პრინცი ჰარი და მეგან მარკლი თაფლობის თვეს გაატარებენ (ფოტო)
1-04-2018, 16:15
ქორწილში სტუმრები არ მივიდნენ, თუმცა ეს წყვილისთვის კარგ გაკვეთილად იქცა
23-03-2018, 08:04
"ყოვლადმარშელი სანდროს მიძინების დღე" - როგორ ეხმაურებიან ინტერნეტში ბრეგაძის "წამებას"(ფოტოები)
17-03-2018, 17:05
როგორ დავიცვათ თავი ჯადოსა და ბოროტი ძალების ზეგავლენისგან?
13-03-2018, 11:14
„ბავშვის გაჩენიდან 8 დღეში იმაზე ნაკლებს ვიწონიდი, ვიდრე ორსულობამდე“

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 15:55
მოხერხებულმა ქირურგმა პაციენტს ელვა შესაკრავი ჩააკერა(!)
გუშინ, 15:51
"არ იყო ჩემი ანა მოღალატე, არანაირი მესამე პირი არ არსებობს…”- თემქაზე მოკლული გოგოს მამა (ვიდეო)
გუშინ, 15:37
“ნაბიჭვარო, ვერ გიტან” – მთვრალმა დედამ მამაზე შურისძიების გამო ჩვილი სცემა (ვიდეო)
20-04-2018, 08:46
ქუთაისი, რესტორანი რომელმაც "სახალხო კონტროლის" სტიკერი დაიმსახურა