Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მე მამალი ვარ, 2017 წლის მთავარი სიმბოლო. მინდა ჩემ შესახებ მოგითხროთ. ვინც მიცნობს, თავი შევახსენო. ვისაც ჩემზე არ გაუგია, იმას გავეცნო. წინ 12 თვე გველოდება. ვინც ჩემს ხასიათს შეიცნობს, იმას საინტერესო და წარმატებულ წელს ვპირდები.

ვარ ორგანიზებული, კომუნიკაბელური, პედანტი, მომთხოვნი. ადვილად ვიღებ გადაწყვეტილებებს. მახასიათებს პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა. უარს კომპლიმენტებზე არასდროს ვამბობ. ვცდილობ, ყოველთვის და ყველაფერში ვიყო იდეალური...

ავტორი: ეკა მელიქიძე
ოპერატორი: გიგა დანელია
მონტაჟი: გიორგი კუსიანი

www.palitratv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
13-03-2017, 02:12
ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
3-03-2017, 06:24
თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
13-02-2017, 09:39
10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
6-02-2017, 07:27
ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
29-01-2017, 08:53
ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
28-01-2017, 15:51
სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
21-01-2017, 14:43
სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 16:33
ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
დღეს, 06:57
"გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
19-03-2017, 15:46
სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
19-03-2017, 15:34
გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
18-03-2017, 05:20
პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
17-03-2017, 16:33
"ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
17-03-2017, 14:09
"ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე