Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მე მამალი ვარ, 2017 წლის მთავარი სიმბოლო. მინდა ჩემ შესახებ მოგითხროთ. ვინც მიცნობს, თავი შევახსენო. ვისაც ჩემზე არ გაუგია, იმას გავეცნო. წინ 12 თვე გველოდება. ვინც ჩემს ხასიათს შეიცნობს, იმას საინტერესო და წარმატებულ წელს ვპირდები.

ვარ ორგანიზებული, კომუნიკაბელური, პედანტი, მომთხოვნი. ადვილად ვიღებ გადაწყვეტილებებს. მახასიათებს პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა. უარს კომპლიმენტებზე არასდროს ვამბობ. ვცდილობ, ყოველთვის და ყველაფერში ვიყო იდეალური...

ავტორი: ეკა მელიქიძე
ოპერატორი: გიგა დანელია
მონტაჟი: გიორგი კუსიანი

www.palitratv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
12-01-2017, 15:16
“მამაჩემს ცუდად არ გადაუღო” – თემო მარგველაშვილის რეკორდულად პოპულარული ფოტო
9-01-2017, 04:08
ბიჭუნა, რომელიც გულის ფორმის ნიშნით დაიბადა ინტერნეტვარსკვლავი გახდა (ფოტოკოლაჟი)
7-01-2017, 13:59
როგორც ცხოვრობს ყველაზე სექსუალური პატიმარი ციხიდან გათავისუფლების შემდეგ (ფოტოკოლაჟი)
3-01-2017, 15:38
ფრაზები ფილმებიდან
2-01-2017, 16:30
ულამაზესი ნაძვის ხე იტალიაში უამრავ ტურისტს იზიდავს
2-01-2017, 16:15
13 ფილმი, რომელიც მამაკაცების უკეთ გაცნობაში დაგეხმარებათ
27-12-2016, 14:32
თუ ქმართან გაყრა, ან ცოლთან დაშორება გსურთ, ამ ეკლესიაში 2 კვირით უნდა დარჩეთ (ფოტოკოლაჟი)

ვიდეო კოლაჟი
14-01-2017, 10:12
მიხეილ სააკაშვილი ნიუ-იორკის აეროპორტში უცნაურად ჩაცმული დადის (ვიდეო)
14-01-2017, 09:12
"მალე ბაღდათი, შესაძლოა, მსოფლიოს ყურადღების ცენტრში მოექცეს" - ამბავი ერთი შეხედვით დაუჯერებელია...
10-01-2017, 10:22
ანრი ჯოხაძის სოლოკონცერტმა სოცქსელები „ააფეთქა“ – „ამ ყველაფერს არანორმალური ადამიანის გარდა, ვერავინ შეძლებს…“
7-01-2017, 14:56
გაინტერესებთ, სიცოცხლის რამდენ წელს კარგავთ, თუ ტელევიზორს დღე-ღამეში მინიმუმ 3 საათს უყურებთ?
7-01-2017, 14:50
შობის ღამეს ქუთაისში ჩვილი ქუჩაში მიატოვეს - "ჩემი და საპირფარეშოში შედიოდა და თავიდან კატის კნავილი ეგონა"