Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."
loading...

მამლის მონოლოგი: "ბევრისთვის ჩემი წელი საბედისწერო გახდება, ცნობილი პროვოკატორი ვარ..."

მე მამალი ვარ, 2017 წლის მთავარი სიმბოლო. მინდა ჩემ შესახებ მოგითხროთ. ვინც მიცნობს, თავი შევახსენო. ვისაც ჩემზე არ გაუგია, იმას გავეცნო. წინ 12 თვე გველოდება. ვინც ჩემს ხასიათს შეიცნობს, იმას საინტერესო და წარმატებულ წელს ვპირდები.

ვარ ორგანიზებული, კომუნიკაბელური, პედანტი, მომთხოვნი. ადვილად ვიღებ გადაწყვეტილებებს. მახასიათებს პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა. მიყვარს ყურადღების ცენტრში ყოფნა. უარს კომპლიმენტებზე არასდროს ვამბობ. ვცდილობ, ყოველთვის და ყველაფერში ვიყო იდეალური...

ავტორი: ეკა მელიქიძე
ოპერატორი: გიგა დანელია
მონტაჟი: გიორგი კუსიანი

www.palitratv.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 15:37
შემზარავი ავარია გომბორის უღელტეხილზე - რას ყვებიან მშობლები საბედისწერო ექსკურსიაზე (ვიდეო)
გუშინ, 13:30
ნახმარი წინდები და საცვლები ტილოს ნაცვლად – უპრეცენდენტო სიბინძურე თბილისის ცენტრში მდებარე რესტორანში (ვიდეო)
გუშინ, 13:23
შემზარავი ფაქტი თბილისში – ძიძა 6 თვის ტყუპებს სასტიკად სცემს (ფარული კადრები)
20-06-2018, 12:53
გონება ხომ 4 თითზე გაქვს გახსნილი – ნიკა მელიას ლექსი მიუძღვნეს (ვიდეო)
19-06-2018, 16:53
"იმედია, ფილმის შემდეგ მაინც დარწმუნდება საზოგადოება, რომ ტყუილად არ ვიბრძვი"- ზაზა სარალიძე
19-06-2018, 15:42
30 წლის ქალი 70 წლის მამაკაცს გაუპატიურებაში ადანაშაულებს-რა მოხდა კახეთში? (ვიდეო)
18-06-2018, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)