Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » ულამაზესი ნაძვის ხე იტალიაში უამრავ ტურისტს იზიდავს

ულამაზესი ნაძვის ხე იტალიაში უამრავ ტურისტს იზიდავს

იტალიაში 650 მეტრის სიგრძის ნაძვის ხე გაანათეს. ორიგინალური ნაძვის ხე მთლიანად ფარნებითაა აწყობილი და ის უმბრიას რეგიონში ერთ-ერთი მთის ფერდობზე მდებარეობს.

საშობაო ნაძვის ხის სილუეტი 650 მეტრის სიმაღლის და 350 მეტრის სიგანის ფართობს მოიცავს. ულამაზესი ფიგურის შესაქმნელად ხეებზე 730 ფანარი დაკიდეს და გიგანტური „ხე“ მთას 10 იანვრამდე გაანათებს.

პროექტის ორგანიზატორები იმედოვნებენ, რომ უჩვეულო დეკორაცია რეგიონში უამრავ ტურისტს მიიზიდავს. განსხვავებით რომისა, სადაც ძველმა და მოწყენილმა საშობაო ხემ, მოსახლეობის უარყოფითი შეფასებები დაიმსახურა და ის მსოფლიოში ყველაზე უშნო დეკორაციადაც კი აღიარეს.

რაც შეეხება ყველაზე მაღალ ნაძვის ხეს, შეგახსენებთ, რომ ის შრი-ლანკას დედაქალაქ კოლომბოში დადგეს და მისი სიმაღლე 73 მეტრია.

www. fortuna.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
13-03-2017, 02:12
ვინ არის წყვილი, რომელიც რაგბის თამაშზე დაინიშნა?
3-03-2017, 06:24
თიკა ჯამბურია შეყვარებულია?
13-02-2017, 09:39
10 ფილმი, რომელიც ვალენტინობის დღესასწაულზე უნდა ნახოთ
6-02-2017, 07:27
ნანუკა ჟორჟოლიანი, ეკა ხოფერია, სოფო ნიჟარაძე და სხვები - ცნობილი ქართველების ძველი, აქამდე უცნობი ფოტოები
29-01-2017, 08:53
ნახეთ რა კომენტარი დაწერა ბახვამ გიორგი ბახუტაშვილის შვილის ფოტოზე
28-01-2017, 15:51
სიყვარულის კოშკი და აკრძალული სიყვარულის ისტორია
21-01-2017, 14:43
სოფელი, სადაც ყოველ მეხუთე ოჯახში ტყუპია - ადგილობრივების აზრით, ამის მიზეზი სოფლის წყაროა (ფოტო)

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 16:33
ნიკა გვარამიას ბოდიში მარინა ბერიძეს და მისთვის მირთმეული ყვავილები (ვიდეო)
დღეს, 06:57
"გავიკეთე ტატუ" - ვის სახელზე გაიკეთა ლალი მოროშკინამ ტატუ? (ვიდეო)
19-03-2017, 15:46
სკანდალი-პედიატრი, რომელმაც სიცხიანი ბავშვი არ მიღო!!!! (ვიდეო)
19-03-2017, 15:34
გაცვლითი პროგრამით ამერიკაში - ზუგდიდელი მოსწავლეების წარმატება (ვიდეო)
18-03-2017, 05:20
პირველად საქართველოში – უნიკალური შემთხვევა ქართულ სამედიცინო ისტორიაში! (ვიდეო)
17-03-2017, 16:33
"ვფიქრობ, ეს საშინლად საყვარელი იყო" - პროფესორი BBC-ის ეთერში ოჯახთან ერთად გამოჩნდა (ვიდეო)
17-03-2017, 14:09
"ვტკბები" - რას წერს ია ფარულავა ყოფილ ქმარზე, ტარიელ სუარზე