Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » საინტერესო ბმულები » პაოლო იაშვილის წერილი ქალიშვილს თვითმკვლელობამდე
loading...

პაოლო იაშვილის წერილი ქალიშვილს თვითმკვლელობამდე

თარიღი: 15-03-2016, 08:38,
„ ჩემო საყვარელო მედიკო! ჩემო შვილო, ჩემო კარგო მამიკო, ჩემო სიხარულო და ბედნიერებავ! მედეა! მაპატიე, გემუდარები, მაპატიე ეს უდიდესი დანაშაული შენს წინაშე, მთელი ჩვენი ქვეყნის და ხალხის წინაშე. მთელი ღამე არ მიძინია, დაგჩერებოდი შენ მძინარეს, მაგრამ თავის მოკვლა უკვე გადაწყვეტილი მქონდა, და ვერც შენ გადამარჩინე. არავის დააბრალო ჩემი სიკვდილი. გაიზრდები, დაუფიქრდები ჩემს ბედს და დარწმუნდები, რომ ჩემი სიკვდილი სჯობდა, შენ უფრო უბედური იქნებოდი, რომ მე დღეს თავი არ მომეკლა. გიყვარდეს დედა და ყველა ჩემი ახლობელი, ისინი არ დაგტოვებენ არც ერთი წუთით და რამდენადმე მაინც გაგიადვილებენ ობლობას. მეტის წერა აღარ შემიძლია. მშვიდობით, მამიკო! მედეა, მედეა, მშვიდობით! ისწავლე, იშრომე, ყოველთვის მართალი თქვი, ეცადე, სასახელო ქალი გამოხვიდე, გიყვარდეს სამშობლო, მუდამ გახსოვდეს შენი ახლობლები. შენი უსაზღვროდ მოყვარული მამა".




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
15-06-2018, 12:37
ესტონეთში ასე ტოვებენ ხილს კორპუსებში მცხოვრებლებისთვის
5-06-2018, 08:07
მეტროპოლიტენი, სადაც მატარებელი მემანქანის გარეშე მოძრაობს (ვიდეო)
3-06-2018, 08:34
"19 წლისა გავთხოვდი, განა აესე დაჯღანულ ვიყავ" - 105 წლის, გუდამაყრელი ბებოს სათხოვარი
1-06-2018, 15:39
თაკო ჭანუყვაძე: „ერთადერთი მსგავსება, რაც კეკესთან მაქვს, ჩაცმის სტილია…“
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო

ვიდეო კოლაჟი
გუშინ, 14:22
რას წერდა, მკვლელობამდე ცოტა ხნით ადრე, ანა ნაცვლიშვილი შეყვარებულს - უცნობი დეტალები (ვიდეო)
გუშინ, 14:14
54 წლის ქალი პითონმა გადაყლაპა - გაფრთხილება: ვიდეო შეიცავს მძიმე კადრებს (ფოტო, ვიდეო +18)
15-06-2018, 14:04
„ქალბატონ ლომჯარიას მერაბიშვილი კი არა, ნაწამები მოლაშვილი უნდა ახსენდებოდეს“ – კობა ნარჩემაშვილი
15-06-2018, 14:00
,,ნატას ნერვები მოუშალეს” – პატარა გოგონას ვიდეო 200 ათასზე მეტმა ნახა – ვიდეო
11-06-2018, 11:31
წარუმატებელი ძარცვა „ორ ნაბიჯში“
11-06-2018, 11:27
გასროლა “ორ ნაბიჯში” კონსულტანტებმა თავმდასხმელი გაანეიტრალეს (ვიდეო)
11-06-2018, 08:44
ზვიად კუპრავამ მოსამართლე შეურაცხმყოფელი სიტყვებით მოიხსენია