Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » სპორტი » არსენალის სამომავლო ტრანსფერი
loading...

არსენალის სამომავლო ტრანსფერი

თარიღი: 27-05-2015, 16:32,
32 წლის ალვეშის მომავალი კამპ ნოუზე არ არის გაურკვეველი იმის გათვალისწინებით, რომ ჯერ კიდევ არ არის თანახმა ხელშეკრულების გარძელებაზე და არ არის გამორიცხული დანი ალვეში თავისუფალი აგენტი გახდეს. ალვეში უკმაყოფილოა ბარსელონას მიერ შემოთავაზებულ თანხაზე. ამ მომენტში მასზე დიდი მოთხოვნაა, არსენალის კონკურენციას ლივერპული და მანჩესტერ იუნაიტედი უწევს, ასეთი გამოცდილი ფეხბურთელი როგორიც დანი ალვეშია ძალიან იშვიათად ხდება ესეთი თანხით ხელმისაწვდომი.

წყარო: liderscore.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:21
24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
24-05-2018, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
24-05-2018, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია