Mcvane.Ge თქვენი საწყისი გვერდი
მთავარი გვერდი ჩვენ შესახებ კონტაქტი რეკლამა
მთავარი გვერდი » ახალი ამბები » სპორტი » ფერგიუსონი: "ჩელსს" წარმატებული წელი ექნება
loading...

ფერგიუსონი: "ჩელსს" წარმატებული წელი ექნება

თარიღი: 27-05-2015, 16:26,
მანჩესტერის ყოფილი მწვრთნელი სერ ალქს ფერგიუსონი წინასწარმეტყველობს, რომ ჩელსს ძალიან წარმატებული წელი ექნება, რადგან მას სათავეში მოურინიო უდგას.

"ამ სეზონში "ლურჯებმა" მოიგო პრემიერ ლიგა და ინგლისის თასი, მაგრამ ფერგიუსონი დარწმუნებულია, რომ ეს ყველაფერი ეპოქის დასაწყისია ლონდონურ კლუბში, არ დაგვავიწყდეს, რომ მოურინიო საუკეთსო მწვრთნელის სტატუსი მიიღო წელს პრემიერლიგაში, ეს არის წარმატებული ადამიანი და მან ნამდვილად დაიმსახურა ეს ჯილდო, ასე რომ დერბ გუნდებს ძალიან დიდი კონკურენტი გამოუჩნდა მომავალ სეზონში..."

წყარო: liderscore.ge




კომენტარები




მსგავსი სიახლეები:
 

ფოტო განწყობისათვის
24-05-2018, 11:53
“ჯერ გამოკითხა მოხუცი პაციენტი და მერე ასე მოეფერა” – ემოციური ფოტო კლინიკიდან
23-05-2018, 16:37
სამეფო წყვილმა ქორწილის ოფიციალური ფოტოები გამოაქვეყნა
23-05-2018, 12:07
პრინცესა დიანას 6 მიუტევებელი შეცდომა, რომელმაც სამეფო ოჯახი შეურაცხყო
22-05-2018, 09:13
ჰარიმ ქორწილში დაპატიჟა ობოლი ბიჭი, რომელიც აფრიკაში 14 წლის წინ გაიცნო
20-05-2018, 16:29
ჩინელმა ცოლ-ქმარმა ერთმანეთი 18 წლის წინანდელ ფოტოზე იპოვა
20-05-2018, 16:21
მსოფლიოში ახალი ტრენდი ბეჭდის ნაცვლად საქორწინო ტატუა
10-05-2018, 14:24
ყურადღება - მილიონერი კატისთვის პატრონს ეძებენ!

ვიდეო კოლაჟი
დღეს, 12:21
24 მიზეზი, რომელიც ადასტურებს, რომ პრინცი ჰარი ყველაზე საყვარელი პრინცია (ვიდეო)
24-05-2018, 11:58
"გიო ლოგინად წევს და სრული დატვირთვით მუშაობა არ შეუძლია" - რისი თქმა სურს 29 მაისს მსმენელისთვის გიო ხუციშვილს
24-05-2018, 11:47
მიტროპოლიტმა იობმა ქადაგებისას გიორგი გაბუნია დაწყევლა (ვიდეო)
23-05-2018, 16:52
"ვიღაც გიორგი გაბუნია ჩვენს სარწმუნოებაზე არ უნდა ქილიკობდეს" - ლაშა ტალახაძე
18-05-2018, 07:43
„ნეტა საერთოდ არ დამენახა... ეს ადამიანი ძალიან მიყვარს“ - ვინ დაინახა ნანკა კალატოზიშვილმა მიტინგის დასარბევად მოსულ „მარშელებს“ შორის (ვიდეო)
18-05-2018, 07:38
"ეს ის გოგოა 9 აპრილის ძეგლზე რატომ ცეკვავდაო?! მოუსმინეთ და შეიყვარეთ" (ვიდეო)
18-05-2018, 07:34
"თინეიჯერობიდან ვხმარობ გამოთქმას "ყ*ეთა ბელადი" და აგერ არ ვიპოვნე?!" - ნიკა გვარამია